Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Publikuota: 2012 m. liepos 13 d. penktadienis

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai  skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. Kaimo gyventojai daugiau pramogauja internete, o miestiečiai apsiperka ir ieško informacijos. Kai kurių svetainių auditorija (angl. audience composition) stebina, kitų atrodo natūrali, tačiau bet kokiu atveju ši informacija leidžia spręsti, kokiems tikslams internetas naudojamas ir kokiais kanalais pasiekti dominančią auditoriją.

Žmonių veikla internete – nuo moksleivių iki jų senelių

Vyriausi interneto naudotojai (55 metų ir vyresni) tinkle daugiausiai skaito naujienas, kadangi būtent tokios svetainės turi didžiausią šios amžiaus grupės auditoriją. Vyriausi interneto naudotojai taip pat naudojasi informacijos apie įmones paieška.

45-54 metų amžiaus grupė lankosi panašiose svetainėse kaip ir vyresni internautai, visgi sąraše atsiranda darbo paieškų svetainės.

35-44 metų amžiaus Lietuvos interneto auditorija intensyviai ieško informacijos įmonių kataloguose. Jie taip pat domisi verslo naujienomis (vz.lt ir verslobanga.lt) bei muzika (myliumuzika.lt ir pliusas.fm). Šiai amžiaus grupei taip pat yra aktualu informacija apie keliones ir turizmą – jie sudaro didelę dalį lankytojų viskasturizmui.lt ir novaturas.lt svetainėse.

25-34 metų amžiaus interneto naudotojai labiausiai domisi tėvystės temomis – didelę lankytojų dalį jie sudaro tevu-darzelis.lt ir tavovaikas.lt svetainėse. Jiems taip pat aktualūs nekilnojamo turto ir darbo skelbimai (domus.lt, aruodas.lt, cv.lt, cvonline.lt). Tokių svetainių lankomumas nėra staigmena, kadangi būtent tokio amžiaus žmonės kuria šeimas, pradeda savo verslą, perka ir įsirengia namus. Taip pat matome, kad būtent 25-34 metų amžiaus žmonės yra labiausiai linkę pirkti internetu - šie lankytojai yra aktyviausi internetinių parduotuvių ir bilietų pardavimo sistemų lankytojai.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„PayPal“ suteikė „Facebook“ naudotojams galimybę dovanoti pinigus

Mokėjimo sistema „PayPal“ išleido taikomąją programą, skirtą „Facebook“ tinklui ir leidžiančią naudotojams dovanoti pinigus. skaityti »

„Google“ pristatė „Google Music“ paslaugą

Kompanija „Google“ pristatė savo internetinę muzikos parduotuvę. skaityti »

El. paslaugos 250 tūkst. neįgaliųjų sudarė galimybes tapti visaverčiais bibliotekų skaitytojais

Per pastaruosius metus didžiausiose Lietuvos bibliotekose esantys informacijos lobynai tapo lengviau prieinami tūkstančiams Lietuvos žmonių su negalia. skaityti »

Kinija paskelbė karą neteisėtai el. prekybai

Kinijos nacionalinio saugumo ministerija pranešė apie kampaniją, nukreiptą į kovą su juodąja rinka internete. skaityti »

„Langas į ateitį“ pakvietė internete mokytis verslumo

Asociacija „Langas į ateitį“ parengė verslo pradmenų kursą ir pakvietė nemokamai mokytis visus Lietuvos gyventojus, kurie domisi smulkaus verslo galimybėmis Lietuvoje. skaityti »

„Facebook“ tinklą užgriuvo pornografijos lavina

„Facebook“ socialinį tinklą jau kelias dienas atakuoja pornografinių nuorodų ir atvaizdų siuntinėtojai. skaityti »

Socialiniuose tinkluose lietuviai bendrauja su artimiausiais ir stebi kitus

Dauguma Lietuvos gyventojų, besinaudojančių socialiniais tinklais, bendrauja su artimiausiais žmonėmis ir stebi, ką veikia jų draugai. skaityti »

Rusijoje didžiausias interneto naudotojų skaičius Europoje

Rinkos tyrimų kompanijos „comScore“ rugsėjo mėnesio duomenys rodo, jog daugiausia interneto naudotojų yra Rusijoje – 50,81 mln. skaityti »

Iranas atlaikė naują kibernetinę ataką

Iranas atrado būdą „kontroliuoti“ virusą „Duqu“, užkrėtusį šalies kompiuterines sistemas. skaityti »

Socialiniame tinkle žmonės nepasitiki vieni kitais

Kornelio universiteto (JAV) atliktas tyrimas atskleidė, jog didžioji dalis asmenų, esančių mūsų paskyroje „Facebook“, nėra tikri draugai ir dauguma net nepageidauja su mumis dalytis jokia informacija. skaityti »