Interneto lankytojai, užklydę į „Veido“ naujienų portalą, galėjo kiek nustebti. Mat jis visiškai pakeitė savo veidą.
Interneto lankytojai, užklydę į „Veido“ naujienų portalą, galėjo kiek nustebti. Mat jis visiškai pakeitė savo veidą.
Anot „Veidas.lt“ vyr. redaktoriaus Jono Okmano, leidėjų ir žurnalistų tikslas – be tradicinio popierinio žurnalo turėti ir šiuolaikiškus komunikavimo instrumentus.
„Mūsų, leidėjų ir žurnalistų, tikslas šiandien – ne vien būti kokybišku ir „giliau žvelgiančiu“ rimtu savaitraščiu „popieriuje“, bet ir turėti šiuolaikiškus komunikavimo instrumentus. Ne veltui šią žiemą „Veidas“ tapo pirmuoju lietuvišku žurnalu ir iki šiol išlieka vieninteliu, kurį galima skaityti „iPad“ planšetiniame kompiuteryje“, – teigė J. Okmanas.
Atnaujintas „Veidas.lt“ operatyviai dirbs 24 valandas per parą, stengsis išlaikyti rimtą analitinį stilių ir net rašydamas apie populiarius dalykus žada į šiuos žvelgti nauju kampu, priversti skaitytoją mąstyti.
„Nemanome, kad lietuviams tereikia „duonos, pramogų ir žaidimų“. Esame įsitikinę, kad Lietuvoje dar yra likę nemažai žmonių (ypač nelengvai dirbančių), kurie neturi laiko skaityti dienraščių, kurie, mano galva, kuo toliau, tuo daugiau „geltonėja“. Veikliems žmonėms belieka pirmadienį nusipirkti „Veidą“ ir net tik sužinoti, bet ir suprasti, kas dedasi Lietuvoje ir pasaulyje. Ir ne tik sužinoti, bet ir pamąstyti, kodėl taip buvo ir kokios priežastys tai sukėlė“, – komentavo J. Okmanas.
Naujajame portale lankytojai gali matyti ir įvairių vaizdo siužetų bei autorinių laidų, kuriuos kuria jauna ir ambicinga „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ žurnalistų komanda. Rubrikoje „Video naujienos“ žiūrovų laukia rytinė „Laikraščių apžvalga“, išsamiosios „Dienos naujienos“, aktualusis „Savaitės pjūvis“ bei daugybė įvairios tematikos vaizdo siužetų.