„Cisco Systems Inc.“ pademonstravo, kaip, panaudojant jos sukurtą IoE technologiją, realioje parduotuvėje galima paspartinti prekybą.
Neretai prekybininkams kyla didžiulis galvosūkis, kaip parduotuvėje pristatyti visas kolekcijas ir kuo daugiau drabužių dydžių, kad pirkėjai galėtų greitai, patogiai apsipirkti ir liktų patenkinti. Pirkėjui net didžiulėje, patogiai suplanuotoje parduotuvėje dažnai sudėtinga susirasti tinkamą drabužį.
Šiuolaikinės technologijos, sukurtos visaapimančio interneto pagrindu (angl. Internet of Everything, IoE), griauna tradicinių universalinių parduotuvių ribas ir atveria naują prekybos erą. Interneto parduotuvės padeda pasirinkti norimus drabužius patogiausiu būtu per bet kokį nešiojamąjį elektroninį įrenginį.
Kompanija „Cisco Systems Inc.“ pademonstravo, kaip, panaudojant jos sukurtą IoE technologiją, realioje parduotuvėje galima paspartinti prekybą. Prekybos salėse pastatyti kompiuterizuoti centrai leidžia peržiūrėti visą prekių asortimentą, išsirinkti dominantį modelį, pasirinkti savo dydį, o tuomet pasirinktą prekę galima čia pat pasimatuoti.
Šiame vaizdo įraše pristatoma, kaip IoE technologija taikoma F&F parduotuvėje, priklausančioje „Tesco“ tinklui.