„Delicious“ naudotojai nusivylę portalo atnaujinimu

Publikuota: 2011 m. spalio 3 d. pirmadienis

Balandžio pabaigoje populiarų dalijimosi internetinėmis nuorodomis portalą įsigijo „YouTube“ įkūrėjai Čadas Hurlis (Chad Hurley) ir Styvas Čenas (Steve Chen). Projektas startavo su iš esmės atnaujintu dizainu ir funkcionalumu. Tiesa, naudotojai nėra sužavėti – ne visos funkcijos yra patogios ir ne viskas veikia taip, kaip turėtų veikti.

Patys portalo tobulintojai teigia, jog dauguma naudotojus traukusių funkcijų išlaikytos, tiesiog dabar įdiegta daugiau socialinių tinklų elementų, kuriais naudojantis galima „daug patogiau“ tvarkyti savo sąskaitoje saugomą informaciją. Hurlis ir Čenas pripažįsta, jog perėmę „Delicious“ vadovavimą, jie iškart ėmėsi iš esmės pertvarkinėti aštuonerius metus gyvuojantį projektą. Kaip jie patys pažymi savo tinklaraštyje, „rezultatas – naujas pradinis puslapis, nauja naudotojo sąsaja ir visos platformos architektūra, palengvinanti naudojimąsi „Delicious“.

Tiesa, iš esmės pertvarkyti portalą nėra lengva. Galutinė kūrėjų vizija dar nėra įgyvendinta, baiminantis lankytojus galinčių atbaidyti pakeitimų – tai, ką matome dabar, turėtų būti tik tarpinis etapas. Tačiau vartotojų nepasitenkinimui sukelti trūkumų pakako – esminiai aspektai, erzinantys portalo senbuvius, yra klaidos navigacijos nuorodose, nepatogus naujų funkcijų valdymas, kai kurių elementarių funkcijų (tokių kaip RSS) nebuvimas. Daugelis abejoja, ar apskritai tokiai paslaugai, kaip dalijimasis nuorodomis, reikalingas integravimas su internetiniais socialiniais tinklais. „Mane labiausiai neramina tai, jog jie negrąžins senojo funkcionalumo. Panašu, jog dabartiniai vartotojai jiems visai nerūpi – vaikomasi tipinio minioms skirto ir „Facebook“ pamėgdžiojančio įvaizdžio, o mes, kurie ir esame tikrieji galutiniai vartotojai, liekame nuošalyje. Esmė ta, jog minia pasidalina informacija, ir ją pamiršta – jiems nereikia visam laikui išsaugoti ir rūšiuoti didelio skaičiaus nuorodų“, – rašoma viename iš naujoves kritikuojančių komentarų.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »