„Delicious“ naudotojai nusivylę portalo atnaujinimu

Publikuota: 2011 m. spalio 3 d. pirmadienis

Balandžio pabaigoje populiarų dalijimosi internetinėmis nuorodomis portalą įsigijo „YouTube“ įkūrėjai Čadas Hurlis (Chad Hurley) ir Styvas Čenas (Steve Chen). Projektas startavo su iš esmės atnaujintu dizainu ir funkcionalumu. Tiesa, naudotojai nėra sužavėti – ne visos funkcijos yra patogios ir ne viskas veikia taip, kaip turėtų veikti.

Patys portalo tobulintojai teigia, jog dauguma naudotojus traukusių funkcijų išlaikytos, tiesiog dabar įdiegta daugiau socialinių tinklų elementų, kuriais naudojantis galima „daug patogiau“ tvarkyti savo sąskaitoje saugomą informaciją. Hurlis ir Čenas pripažįsta, jog perėmę „Delicious“ vadovavimą, jie iškart ėmėsi iš esmės pertvarkinėti aštuonerius metus gyvuojantį projektą. Kaip jie patys pažymi savo tinklaraštyje, „rezultatas – naujas pradinis puslapis, nauja naudotojo sąsaja ir visos platformos architektūra, palengvinanti naudojimąsi „Delicious“.

Tiesa, iš esmės pertvarkyti portalą nėra lengva. Galutinė kūrėjų vizija dar nėra įgyvendinta, baiminantis lankytojus galinčių atbaidyti pakeitimų – tai, ką matome dabar, turėtų būti tik tarpinis etapas. Tačiau vartotojų nepasitenkinimui sukelti trūkumų pakako – esminiai aspektai, erzinantys portalo senbuvius, yra klaidos navigacijos nuorodose, nepatogus naujų funkcijų valdymas, kai kurių elementarių funkcijų (tokių kaip RSS) nebuvimas. Daugelis abejoja, ar apskritai tokiai paslaugai, kaip dalijimasis nuorodomis, reikalingas integravimas su internetiniais socialiniais tinklais. „Mane labiausiai neramina tai, jog jie negrąžins senojo funkcionalumo. Panašu, jog dabartiniai vartotojai jiems visai nerūpi – vaikomasi tipinio minioms skirto ir „Facebook“ pamėgdžiojančio įvaizdžio, o mes, kurie ir esame tikrieji galutiniai vartotojai, liekame nuošalyje. Esmė ta, jog minia pasidalina informacija, ir ją pamiršta – jiems nereikia visam laikui išsaugoti ir rūšiuoti didelio skaičiaus nuorodų“, – rašoma viename iš naujoves kritikuojančių komentarų.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Naudodami mobiliuosius įrenginius prie interneto jungiasi 20,6 proc. Lietuvos gyventojų

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2012 m. I ketvirtį 20,6 proc. gyventojų jungėsi prie interneto naudodami mobiliuosius įrenginius: paprastus ar išmaniuosius mobiliuosius telefonus arba planšetinius kompiuterius; 15,9 proc. tai darė reguliariai (bent kartą per mėnesį ar dažniau). skaityti »

„Google+“ pasakos apie įdomias įstaigas

Socialiniame tinkle „Google+ atsirado skyrius „Аdresai“, kuriame vartotojai gali rasti informacijos apie įdomias įstaigas ir dalintis savo įspūdžiais. skaityti »

„Google“ logotipu paminėjo rusų juvelyro Faberžė gimimo dieną

Interneto bendrovė „Google“ šventiniu logotipu paminėjo 166-ąsias garsaus rusų juvelyro Karlo Faberžė gimimo metines. skaityti »

Netrukus virtualioje erdvėje duris atvers elektroninis prekybos centras „mamy.lt“

Sujungę prekybos internetu inovacijas ir verslo idėją programuotojai, verslininkai ir investicijų valdytojai Lietuvos rinkai pristato pirmąjį šalyje elektroninį prekybos centrą internete. Jis po vienu virtualiu stogu sujungs mažas parduotuves ir didelius prekybos tinklus. skaityti »

Mieste su internetu ir išmaniuoju telefonu – patogiau

Apie 40 proc. didžiųjų miestų gyventojų kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais ir mobiliuoju interneto ryšiu. skaityti »

„Microsoft“ pristatė savo socialinį tinklą „So.cl“

Bendrovė „Microsoft“ be didelio ažiotažo pristatė socialinį tinklą „So.cl“. skaityti »

„Google“ logotipą skyrė elektroninės muzikos pirmtakui Robertui Mugui

„Google“ 78-ąsias amerikiečių fiziko ir elektroninės muzikos pirmtako Roberto Mugo (Robert Moog) gimimo metines paminėjo interaktyviu logotipu pagrindiniame savo paieškos sistemos puslapyje. skaityti »

„Facebook“ nustatė vienos akcijos kainą

Viena socialinio tinklo „Facebook“ akcija per pirminį viešąjį platinimą (IPO) kainuos 38 dolerius, praneša „Associated Press“. skaityti »

„Google“ kuria enciklopedinę paieškos sistemą

Bendrovės „Google“ paieška pradės rodyti informacijos santrauką apie vartotojo ieškomą objektą. skaityti »

„Facebook“ didina naujienų juostos nuotraukas

Socialinis tinklas „Facebook“ tris kartus didina naujienų juostos nuotraukas mobiliojoje „Google Android“, „Apple iOS“ versijose, taip pat mobiliojoje m.facebook.com versijoje. skaityti »