„Delicious“ naudotojai nusivylę portalo atnaujinimu

Publikuota: 2011 m. spalio 3 d. pirmadienis

Balandžio pabaigoje populiarų dalijimosi internetinėmis nuorodomis portalą įsigijo „YouTube“ įkūrėjai Čadas Hurlis (Chad Hurley) ir Styvas Čenas (Steve Chen). Projektas startavo su iš esmės atnaujintu dizainu ir funkcionalumu. Tiesa, naudotojai nėra sužavėti – ne visos funkcijos yra patogios ir ne viskas veikia taip, kaip turėtų veikti.

Patys portalo tobulintojai teigia, jog dauguma naudotojus traukusių funkcijų išlaikytos, tiesiog dabar įdiegta daugiau socialinių tinklų elementų, kuriais naudojantis galima „daug patogiau“ tvarkyti savo sąskaitoje saugomą informaciją. Hurlis ir Čenas pripažįsta, jog perėmę „Delicious“ vadovavimą, jie iškart ėmėsi iš esmės pertvarkinėti aštuonerius metus gyvuojantį projektą. Kaip jie patys pažymi savo tinklaraštyje, „rezultatas – naujas pradinis puslapis, nauja naudotojo sąsaja ir visos platformos architektūra, palengvinanti naudojimąsi „Delicious“.

Tiesa, iš esmės pertvarkyti portalą nėra lengva. Galutinė kūrėjų vizija dar nėra įgyvendinta, baiminantis lankytojus galinčių atbaidyti pakeitimų – tai, ką matome dabar, turėtų būti tik tarpinis etapas. Tačiau vartotojų nepasitenkinimui sukelti trūkumų pakako – esminiai aspektai, erzinantys portalo senbuvius, yra klaidos navigacijos nuorodose, nepatogus naujų funkcijų valdymas, kai kurių elementarių funkcijų (tokių kaip RSS) nebuvimas. Daugelis abejoja, ar apskritai tokiai paslaugai, kaip dalijimasis nuorodomis, reikalingas integravimas su internetiniais socialiniais tinklais. „Mane labiausiai neramina tai, jog jie negrąžins senojo funkcionalumo. Panašu, jog dabartiniai vartotojai jiems visai nerūpi – vaikomasi tipinio minioms skirto ir „Facebook“ pamėgdžiojančio įvaizdžio, o mes, kurie ir esame tikrieji galutiniai vartotojai, liekame nuošalyje. Esmė ta, jog minia pasidalina informacija, ir ją pamiršta – jiems nereikia visam laikui išsaugoti ir rūšiuoti didelio skaičiaus nuorodų“, – rašoma viename iš naujoves kritikuojančių komentarų.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Startuoja interneto svetainė visuomenei – manoskiepai.lt

Nuo vasario pradžios pradėjo veikti nauja plačiajai visuomenei skirta interneto svetainė www.manoskiepai.lt, kurioje pateikiama išsami informacija apie infekcines ligas ir jų prevenciją. skaityti »

Tarptautinė saugesnio interneto diena

Tarptautinė saugesnio interneto diena įsteigta Europos Komisijos iniciatyva. skaityti »

„Facebook“ pasiūlys reklamos mobiliuosiuose įrenginiuose

Socialinis tinklas „Facebook“ planuoja rodyti reklamą savo paslaugos mobiliojoje versijoje. skaityti »

Plinta naujas „Facebook“ virusas – „Katy Perry“

Socialiniame tinkle vėl plinta naujas virusas. Šį kartą programišiai pasistengė ir sugalvojo itin patrauklią kenkėjiškos programos išvaizdą. Skandalų mėgėjams siūloma pažiūrėti vaizdo klipą su dainininke Katy Perry ir jos vyru Russell Brand. skaityti »

„Facebook“: žinokite, kas išbraukė Jus iš draugų sąrašo

„Facebook“ tinkle nuo šiol galima sužinoti, kuris naudotojas pašalino Jus iš savo draugų sąrašo. skaityti »

Europa skaičiuos savo greitį

27-iose Europos Sąjungos narėse, taip pat Islandijoje, Kroatijoje ir Norvegijoje tęsiamas ES finansuojamas plačiajuosčio interneto tyrimas, siekiantis nustatyti tikrąją interneto spartą. skaityti »

Internetu naudojasi 69 proc. Lietuvos gyventojų

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. Lietuvoje augo internetą naudojančių gyventojų dalis. skaityti »

Kelionių pirkimas internetu Lietuvoje pernai augo išaugo 8 kartus

Didžiausias kelionių organizatorius Baltijos šalyse „Novaturas“ praėjusiais metais internetu pardavė 8 kartus daugiau kelionių nei 2010-aisiais. skaityti »

Startuoja naujas universalus tinklalapis logistikos specialistams – vezejugidas.lt!

Vasario 2 d. Lietuvos rinkai pristatomas pirmasis universalus interneto tinklalapis, skirtas logistikos specialistams – vezejugidas.lt. skaityti »

„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. skaityti »