Tyrimai rodo, žmonės vis dažniau aplenkia prekybos centrus ir drabužius perka internete. Tą įrodo internetinės prekybos drabužiais mastai, kurie per pastaruosius penkerius metus padvigubėjo.
Tyrimai rodo, žmonės vis dažniau aplenkia prekybos centrus ir drabužius perka internete. Tą įrodo internetinės prekybos drabužiais mastai, kurie per pastaruosius penkerius metus padvigubėjo. Nors toks pirkimas internete buvo laikomas neperspektyvia rinka, tyrimai rodo, kad 2010 metais kas trečias planetos gyventojas apdarus pirko internete. Visa tai, pasak specialistų, lėmė plačiajuosčio interneto išplitimas, kuriuo dabar gali naudotis iki 75 proc. planetos gyventojų.
Prieš dešimtmetį atsiradus internetinėms drabužių parduotuvėms, skeptikai manė, kad jos ilgai neišsilaikys, kadangi žmonės norės pasimatuoti, įvertinti medžiagos, pasiuvimo kokybę. Tyrimų duomenys rodo, kad per paskutinius penkerius metus prekybos drabužiais apimtys padidėjo 152 proc., o nupirktų prekių vertė sudarė beveik 4,5 milijardus JAV dolerių. Nepaisant drabužių parduotuvių pelno mažėjimo tendencijų, manoma, kad metų pabaigoje ši suma turėtų padidėti iki rekordinių 5 milijardų JAV dolerių sumos.
Nors daugumos darbužių parduotuvių pardavimas dėl pakilusių naftos, maisto kainų smuko, o kovo mėnesį rodikliai buvo itin žemi, internetinių drabužių parduotuvių vadovai trynė rankas.
„Kovo mėnesį parduotuvių pardavimui nusmukus iki žemiausio lygio per pastaruosius 15 metų, internetinės drabužių parduotuvės išgyveno tikrą renesansą: pardavimas augo kaip niekad“, – džiaugėsi „eBay“ atstovas Phillip Rinn.
Pastebima, kad šį pakilimą lėlė ir patobulėjusios interneto svetainės bei didesnė drabužių pasiūla: dabar galima apžiūrėti drabužį iš visų pusių, pritraukti jį iš arčiau, o dauguma populiarių prekybos tinklų, tokių kaip ZARA, H&M, „Gap“, savo svetainėse pateikia pilną drabužių asortimentą.