„Facebook“ įdiegė „Microsoft“ technologiją, skirtą kovai su vaikų pornografija

Publikuota: 2011 m. gegužės 23 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ vienas pirmųjų prisijungė prie „Microsoft“ iniciatyvos kovoti su vaikų pornografija internete. Nuo 2011 metų gegužės 20 dienos nuotraukoms filtruoti „Facebook“ naudoja „Microsoft“ sistemą „PhotoDNA“, kuri dalija tikrinamus vaizdus į smulkius fragmentus ir analizuoja kiekvieną iš jų atskirai.

Anot „Microsoft“ specialistų, tokia technologija gerokai padidina filtro efektyvumą, mat dabar jis fiksuoja net specialiai apdorotus vaizdus, kurių parametrai buvo pakeisti. Kompanija jau išbandė naujovę nuosavoje paieškos sistemoje „Bing“ bei pašte „Hotmail“.

Be vaikų pornografijos, į „PhotoDNA“ duomenų bazę taip pat pateks prievartos, asmeninio pažeminimo ir kiti su panašiais veiksmais susiję vaizdai, kurie gali būti panaudoti nusikalstamais tikslais.

Statistikos duomenimis, į internetą kasdien patenka iki 50 tūkst. vaikų pornografijos nuotraukų.

„Tai ne šiaip mažas ir tamsus kažkieno pasaulis. Problemos mastai – tiesiog fenomenalūs“, – situaciją komentavo „Microsoft“ specialistas Hani Farid.

„Facebook“, turintis daugiau nei 500 mln. užsiregistravusių naudotojų, – vienas didžiausių socialinių tinklų pasaulyje. „Microsoft“ – viena stambiausių programinė įrangos, tokios kaip „Windows“ ar naršyklės „Internet Explorer“, gamintojų. Jai taip pat priklauso paieškos sistema „Bing“ ir pati populiariausia (comscore.com 2010 m. rudens duomenys) el. pašto paslauga „Windows Live Hotmail“.

Šaltinis: gadgetwise.blogs.nytimes.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pradėjo veikti naujoji Finansų ministerijos interneto svetainė

Finansų ministerija informuoja, kad šią savaitę pradėjo veikti naujoji ministerijos interneto svetainė finmin.lrv.lt. skaityti »

Vyresnės kartos žmonės vis aktyviau perka internetu

Elektroninių parduotuvių populiarumas nuolat didėja. Sparčiausiai auganti jų klientų auditorija – tai asmenys, kurių amžius per 55 metus. skaityti »

Per penkerius metus „Wi-Fi“ rinka padvigubės

Analitinė bendrovė „MarketsandMarkets“ paskelbė prognozes apie belaidžių tinklų „Wi-Fi“ populiarėjimą. skaityti »

Lietuviškame portale – daugiau nei 200 tūkst. viso pasaulio viešbučių

Keliaujantiems savarankiškai padės lietuvių kurtas portalas „Viesbuciai.lt“, jungiantis per 200 tūkst. viešbučių visame pasaulyje. skaityti »

Naudotojai dažniau ieško informacijos internete, nei bando ją įsiminti

Šiuolaikiniai naudotojai nesivargina išmokti ar įsiminti informaciją, kurią lengvai galima rasti internete arba tarp duomenų, saugomų skaitmeniniame įrenginyje. skaityti »

Europoje auga šviežių vaisių ir daržovių pardavimas internetu

Augant elektroninei komercijai, didėja poreikis įsigyti vaisius ir daržoves internetu. Europos statistikos departamentas „Eurostat“ praneša, kad ateityje elektroninės komercijos mastai tik didės ir tai ženkliai paveiks šviežių vaisių ir daržovių rinką. skaityti »

Modernus belaidis internetas – visose viešbučio erdvėse

Prabangių viešbučių atstovai pažymi, kad sklandus interneto ryšys yra būtinas tarsi vanduo ar elektra ir jis turi būti nemokamas. Ši taisyklė galioja ne tik vestibiulyje ar kambariuose, bet ir visose kitose viešbučio erdvėse. skaityti »

Visos administracinės baudos – vienoje sistemoje

Lietuvoje pradėjo veikti nauja elektroninių paslaugų sistema, skirta administruoti asmenims paskirtas baudas. skaityti »

Lietuvos krepšinio rinktinei – palaikymo akcija internete

Artėjant Europos vyrų krepšinio čempionatui Lietuvos krepšinio federacija drauge su tarptautine telekomunikacijos kompanija „Huawei“ pradeda akciją „Mes už Lietuvą“. skaityti »

iVilnius.lt pristatė išskirtinį ir spalvingą sostinės žemėlapį

Dienos šviesą išvydo naujas ir unikalus sostinės žemėlapis. Visas žemėlapis yra pieštas ranka, kiekviena detalė smulkiai dizainerės apgalvota. skaityti »