„Facebook“ įdiegė „Microsoft“ technologiją, skirtą kovai su vaikų pornografija

Publikuota: 2011 m. gegužės 23 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ vienas pirmųjų prisijungė prie „Microsoft“ iniciatyvos kovoti su vaikų pornografija internete. Nuo 2011 metų gegužės 20 dienos nuotraukoms filtruoti „Facebook“ naudoja „Microsoft“ sistemą „PhotoDNA“, kuri dalija tikrinamus vaizdus į smulkius fragmentus ir analizuoja kiekvieną iš jų atskirai.

Anot „Microsoft“ specialistų, tokia technologija gerokai padidina filtro efektyvumą, mat dabar jis fiksuoja net specialiai apdorotus vaizdus, kurių parametrai buvo pakeisti. Kompanija jau išbandė naujovę nuosavoje paieškos sistemoje „Bing“ bei pašte „Hotmail“.

Be vaikų pornografijos, į „PhotoDNA“ duomenų bazę taip pat pateks prievartos, asmeninio pažeminimo ir kiti su panašiais veiksmais susiję vaizdai, kurie gali būti panaudoti nusikalstamais tikslais.

Statistikos duomenimis, į internetą kasdien patenka iki 50 tūkst. vaikų pornografijos nuotraukų.

„Tai ne šiaip mažas ir tamsus kažkieno pasaulis. Problemos mastai – tiesiog fenomenalūs“, – situaciją komentavo „Microsoft“ specialistas Hani Farid.

„Facebook“, turintis daugiau nei 500 mln. užsiregistravusių naudotojų, – vienas didžiausių socialinių tinklų pasaulyje. „Microsoft“ – viena stambiausių programinė įrangos, tokios kaip „Windows“ ar naršyklės „Internet Explorer“, gamintojų. Jai taip pat priklauso paieškos sistema „Bing“ ir pati populiariausia (comscore.com 2010 m. rudens duomenys) el. pašto paslauga „Windows Live Hotmail“.

Šaltinis: gadgetwise.blogs.nytimes.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pagyvenę žmonės vis dažniau naudojasi socialiniais tinklais

Įvairūs socialiniai projektai tampa vis populiaresni tarp vyresnių nei 65 metų amžiaus žmonių. skaityti »

Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis. skaityti »

„Twitter“ tinkle atsiranda „skundų“ mygtukas

Populiarus tinklas „Twitter“ priėmė sprendimą dėl naujos funkcijos. skaityti »

Smurtiniai vaizdo žaidimai sukelia agresiją

Naujausi tyrimai atskleidė, kad žmonės, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, sunkiai kontroliuoja emocijas, ypač pykčio protrūkius. skaityti »

Dažniausias slaptažodis – mylimo augintinio vardas

Kompanijos „Google“ tyrimas atskleidė, kad žmonės linkę savo duomenis apsaugoti naudodami mylimų augintinių vardus. skaityti »

„Vikipedija“ supaprastino redagavimo funkciją iš mobiliųjų įrenginių

Didžiausia virtuali enciklopedija „Vikipedija“ išleido naują instrumentą, palengvinantį naudotojams straipsnių redagavimo funkciją. skaityti »

„E. pristatymas“ – susirašinėjimo paštu alternatyva

Š. m. birželį Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija pristatė naują elektroninę paslaugą „E. pristatymas“ (www.epristatymas.lt), kuria naudodamiesi šalies fiziniai bei juridiniai asmenys gali keistis dokumentais ir informacija elektroninėje ardvėje, išvengdami papildomo laiko ir sąnaudų reikalaujančio susirašinėjimo tradiciniu paštu. skaityti »

Internetu naudojosi 99,7 proc. įmonių

2013 m. pradžioje kompiuteriais ir internetu naudojosi beveik visos (99,7 proc.) gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis infor­ma­cinių technologijų (IT) naudojimo įmonėse tyrimo duomenimis. skaityti »

Grafenas padės didinti interneto spartą

Bato ir Ekseterio universitetų tyrėjai neseniai pademonstravo, kaip keli vienas ant kito sudėti grafeno sluoksniai gali atlikti naujos kartos optinių perjungiklių funkciją. skaityti »

Lietuviai internete – aktyvūs skaitytojai, bet vangūs pirkėjai

Europos Komisijos (EK) duomenimis, net 92 proc. Lietuvos interneto naudotojų skaito elektroninius laikraščius bei žurnalus ir yra aktyviausi šios paslaugos naudotojai Europoje (ES vidurkis – 61 proc.). Taip pat dažniau nei vidutiniai europiečiai internetu atliekame bankines operacijas, skambiname, tačiau gerokai rečiau perkame. skaityti »