„Facebook“ įdiegė „Microsoft“ technologiją, skirtą kovai su vaikų pornografija

Publikuota: 2011 m. gegužės 23 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ vienas pirmųjų prisijungė prie „Microsoft“ iniciatyvos kovoti su vaikų pornografija internete. Nuo 2011 metų gegužės 20 dienos nuotraukoms filtruoti „Facebook“ naudoja „Microsoft“ sistemą „PhotoDNA“, kuri dalija tikrinamus vaizdus į smulkius fragmentus ir analizuoja kiekvieną iš jų atskirai.

Anot „Microsoft“ specialistų, tokia technologija gerokai padidina filtro efektyvumą, mat dabar jis fiksuoja net specialiai apdorotus vaizdus, kurių parametrai buvo pakeisti. Kompanija jau išbandė naujovę nuosavoje paieškos sistemoje „Bing“ bei pašte „Hotmail“.

Be vaikų pornografijos, į „PhotoDNA“ duomenų bazę taip pat pateks prievartos, asmeninio pažeminimo ir kiti su panašiais veiksmais susiję vaizdai, kurie gali būti panaudoti nusikalstamais tikslais.

Statistikos duomenimis, į internetą kasdien patenka iki 50 tūkst. vaikų pornografijos nuotraukų.

„Tai ne šiaip mažas ir tamsus kažkieno pasaulis. Problemos mastai – tiesiog fenomenalūs“, – situaciją komentavo „Microsoft“ specialistas Hani Farid.

„Facebook“, turintis daugiau nei 500 mln. užsiregistravusių naudotojų, – vienas didžiausių socialinių tinklų pasaulyje. „Microsoft“ – viena stambiausių programinė įrangos, tokios kaip „Windows“ ar naršyklės „Internet Explorer“, gamintojų. Jai taip pat priklauso paieškos sistema „Bing“ ir pati populiariausia (comscore.com 2010 m. rudens duomenys) el. pašto paslauga „Windows Live Hotmail“.

Šaltinis: gadgetwise.blogs.nytimes.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »