„Facebook“ įdiegė „Microsoft“ technologiją, skirtą kovai su vaikų pornografija

Publikuota: 2011 m. gegužės 23 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ vienas pirmųjų prisijungė prie „Microsoft“ iniciatyvos kovoti su vaikų pornografija internete. Nuo 2011 metų gegužės 20 dienos nuotraukoms filtruoti „Facebook“ naudoja „Microsoft“ sistemą „PhotoDNA“, kuri dalija tikrinamus vaizdus į smulkius fragmentus ir analizuoja kiekvieną iš jų atskirai.

Anot „Microsoft“ specialistų, tokia technologija gerokai padidina filtro efektyvumą, mat dabar jis fiksuoja net specialiai apdorotus vaizdus, kurių parametrai buvo pakeisti. Kompanija jau išbandė naujovę nuosavoje paieškos sistemoje „Bing“ bei pašte „Hotmail“.

Be vaikų pornografijos, į „PhotoDNA“ duomenų bazę taip pat pateks prievartos, asmeninio pažeminimo ir kiti su panašiais veiksmais susiję vaizdai, kurie gali būti panaudoti nusikalstamais tikslais.

Statistikos duomenimis, į internetą kasdien patenka iki 50 tūkst. vaikų pornografijos nuotraukų.

„Tai ne šiaip mažas ir tamsus kažkieno pasaulis. Problemos mastai – tiesiog fenomenalūs“, – situaciją komentavo „Microsoft“ specialistas Hani Farid.

„Facebook“, turintis daugiau nei 500 mln. užsiregistravusių naudotojų, – vienas didžiausių socialinių tinklų pasaulyje. „Microsoft“ – viena stambiausių programinė įrangos, tokios kaip „Windows“ ar naršyklės „Internet Explorer“, gamintojų. Jai taip pat priklauso paieškos sistema „Bing“ ir pati populiariausia (comscore.com 2010 m. rudens duomenys) el. pašto paslauga „Windows Live Hotmail“.

Šaltinis: gadgetwise.blogs.nytimes.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Socialiniai tinklai vystosi „trečiojo pasaulio“ sąskaita

Tyrimų centro „Pew“ analitikai priėjo prie išvados, kad šiuolaikinių socialinių tinklų populiarumas vis didėja vartotojų iš besivystančių ir „trečiojo pasaulio“ šalių sąskaita. skaityti »

Aktyviausiai internetu pirko britai

Didžiosios Britanijos pirkėjai pirkiniams internetu vidutiniškai išleidžia 1083 svarus sterlingų (apie 4630 Lt) per metus. skaityti »

Lietuvos gyventojai ieško dovanų internete, o perka parduotuvėse

Didžioji dauguma 15–50 metų gyventojų pradeda galvoti apie kalėdines dovanas ir jas pirkti gruodžio viduryje. Šiuo metų laiku pradeda galvoti maždaug trečdalis, o perka – beveik kas antras (46,8 proc.). 70 proc. ketina ieškoti dovanų prekybos vietose, tačiau maždaug kas antras pasidairys internetiniuose šaltiniuose. Tokias tendencijas rodo „OMD“ atlikta kalėdinių dovanų pirkimo įpročių apklausa. skaityti »

Socialinis tinklas „Facebook“ reziumavo besibaigiančius 2012 metus

Didžiausio pasaulyje socialinio tinklo „Facebook“ administracija apibendrino besibaigiančius metus. skaityti »

Pagal „Google“ užklausas Whitney Houston tapo metų žmogumi

Paieškos sistema „Google“ 2012 metais apdorojo 1,2 trilijono užklausų 146 kalbomis. skaityti »

Popiežius parašė pirmąją žinutę „Twitter“

Romos popiežius Benediktas XVI publikavo pirmąjį įrašą savo mikrotinklaraštyje. skaityti »

Pristatytas naujas „Yahoo!“ dizainas

Elektroninio pašto paslauga „Yahoo! Mail“ per artimiausias keletą dienų pasirodys naujo dizaino. Kūrėjai žada, kad tai bus pirmasis ir esminis atsinaujinimas per daugelį metų. skaityti »

Lana Del Rey paskelbta populiariausia moterimi internete

Birželio 4 d. Lietuvos publikai Vilniaus „Siemens“ arenoje koncertuosianti muzikos žvaigždė Lana Del Rey paskelbta populiariausia šių metų moterimi internete ir tituluota „Interneto karaliene“. skaityti »

„Twitter“ tinkle – nuotraukų filtras

Interneto tinklaraščių paslaugos „Twitter“ kūrėjai pasiūlė mobiliosios versijos naudotojams redaguoti nuotraukas. skaityti »

Nauja „YouTube“ išvaizda nepatenkinti milijonai internautų

Šią savaitę didžiausias pasaulyje vaizdų dalijimosi portalas „YouTube“ atnaujino savo išvaizdą. Dabar internete ir pačiame vaizdų dalijimosi portale milijonai vartotojų reiškia nepasitenkinimą dėl naujojo dizaino. skaityti »