„Facebook“ įdiegė „Microsoft“ technologiją, skirtą kovai su vaikų pornografija

Publikuota: 2011 m. gegužės 23 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ vienas pirmųjų prisijungė prie „Microsoft“ iniciatyvos kovoti su vaikų pornografija internete. Nuo 2011 metų gegužės 20 dienos nuotraukoms filtruoti „Facebook“ naudoja „Microsoft“ sistemą „PhotoDNA“, kuri dalija tikrinamus vaizdus į smulkius fragmentus ir analizuoja kiekvieną iš jų atskirai.

Anot „Microsoft“ specialistų, tokia technologija gerokai padidina filtro efektyvumą, mat dabar jis fiksuoja net specialiai apdorotus vaizdus, kurių parametrai buvo pakeisti. Kompanija jau išbandė naujovę nuosavoje paieškos sistemoje „Bing“ bei pašte „Hotmail“.

Be vaikų pornografijos, į „PhotoDNA“ duomenų bazę taip pat pateks prievartos, asmeninio pažeminimo ir kiti su panašiais veiksmais susiję vaizdai, kurie gali būti panaudoti nusikalstamais tikslais.

Statistikos duomenimis, į internetą kasdien patenka iki 50 tūkst. vaikų pornografijos nuotraukų.

„Tai ne šiaip mažas ir tamsus kažkieno pasaulis. Problemos mastai – tiesiog fenomenalūs“, – situaciją komentavo „Microsoft“ specialistas Hani Farid.

„Facebook“, turintis daugiau nei 500 mln. užsiregistravusių naudotojų, – vienas didžiausių socialinių tinklų pasaulyje. „Microsoft“ – viena stambiausių programinė įrangos, tokios kaip „Windows“ ar naršyklės „Internet Explorer“, gamintojų. Jai taip pat priklauso paieškos sistema „Bing“ ir pati populiariausia (comscore.com 2010 m. rudens duomenys) el. pašto paslauga „Windows Live Hotmail“.

Šaltinis: gadgetwise.blogs.nytimes.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »