„Facebook“ oficialiuose muzikantų puslapiuose pridėjo mygtuką „Klausyti“

Publikuota: 2012 m. balandžio 18 d. trečiadienis

Didžiausias socialinis tinklas „Facebook“ oficialiuose muzikantų ir grupių puslapiuose pridėjo mygtuką „Klausyti“ (angl. Listen), pranešama puslapyje „Music on Facebook“.

Šalia mygtuko „Patinka“ (Like) „Klausyti“ jau atsirado oficialiuose tokių populiarių atlikėjų kaip Lady Gaga, Rihanna, Madonna, Lenny Kravitz, grupių „Coldplay“, „Radiohead“, „Red Hot Chili Peppers“, didžėjų Tiesto, Armin van Buuren ir daugybės kitų puslapiuose.

Tačiau šis mygtukas nereiškia, kad „Facebook“ turės nuosavą muzikinį grotuvą. Jį paspaudus muzika atkuriama muzikiniame priedėlyje, tarkim, „Spotify“, „Rdio“, MOG ar „Deezer“.

Vartotojas gali išsirinkti muzikinį priedėlį, per kurį norėtų klausytis muzikos. Jei jis nenustatė jokių priedėlių, „Facebook“ pasiūlys išsirinkti vieną iš jų – populiariausią tarp draugų ar apskritai visame socialiniame tinkle.

Klausytis muzikos įmanoma ir tada, kai vartotojas neprisijungęs prie muzikanto puslapio. Tačiau funkcija kol kas pasiekiama tik „Facebook“ tinkle – kada ja galės naudotis mobiliųjų priedėlių vartotojai, nepranešama, rašo „TechCrunch“.

Mygtuku „Klausyti“ „Facebook“ plečia bendradarbiavimą su medijos tinklais priedėliais „Open Graph“, pradėtais naudoti 2011-ųjų rugsėjį. „Open Graph“ priedėlių ypatumas – mygtuko „Patinka“ funkcijų išplėtimas. Naujienų sienoje ir vartotojo langelyje jie rodo, ką perskaitė, pažiūrėjo, išklausė jo draugai.

„Facebook“ – didžiausias pasaulyje socialinis tinklas, jo vartotojų skaičius perkopė 845 mln.

 

Šaltinis: ria.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »