Socialinis tinklas „Facebook“ susitarė su JAV federaline prekybos komisija dėl pretenzijų, susijusių su naudotojų duomenų privatumu, sureguliavimo.
Socialinis tinklas „Facebook“ susitarė su JAV federaline prekybos komisija dėl pretenzijų, susijusių su naudotojų duomenų privatumu, sureguliavimo.
Pasiektas susitarimas numato, jog socialinis tinklas, norėdamas keisti naudotojo privatumo nustatymus, privalės gauti tiesioginį asmens sutikimą. Komisijos pretenzijos buvo susijusios su 2009 metais „Facebook“ atliktais pakeitimais. Tuomet daugybė naudotojų duomenų (pvz., draugų sąrašas) be perspėjimo tapo prieinami visiems.
Be to, „Facebook“ privalės per 30 dienų po naudotojų paskyros pašalinimo niekam nebeteikti jokios prieigos prie naudotojo duomenų bei kas pusmetį atlikti vidinį auditą ir įsitikinti, jog veikia visos Komisijos reikalavimus atitinkančios apsaugos. Beje, kas dvejus metus (iš viso 20 metų) bus atliekami išsamūs su naudotojų duomenų privatumu susiję tyrimai.
Socialinio tinklo kūrėjas Markas Zukerbergas publikavo įrašą, kuriame prisipažino, kad kuriant naudotojų duomenų privatumo sistemą buvo padaryta klaidų. Jo teigimu, susitarimas su Komisija – tai ir šiaip kompanijos vykdomų darbų įforminimas dokumentais. M. Zukerbergas teigia, jog socialinis tinklas aktyviai reagavo į kai kuriuos Komisijos išsakytus nuogąstavimus.