„Facebook“ susitarė dėl naudotojų privatumo nustatymų

Publikuota: 2011 m. gruodžio 1 d. ketvirtadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ susitarė su JAV federaline prekybos komisija dėl pretenzijų, susijusių su naudotojų duomenų privatumu, sureguliavimo.

Pasiektas susitarimas numato, jog socialinis tinklas, norėdamas keisti naudotojo privatumo nustatymus, privalės gauti tiesioginį asmens sutikimą. Komisijos pretenzijos buvo susijusios su 2009 metais „Facebook“ atliktais pakeitimais. Tuomet daugybė naudotojų duomenų (pvz., draugų sąrašas) be perspėjimo tapo prieinami visiems.

Be to, „Facebook“ privalės per 30 dienų po naudotojų paskyros pašalinimo niekam nebeteikti jokios prieigos prie naudotojo duomenų bei kas pusmetį atlikti vidinį auditą ir įsitikinti, jog veikia visos Komisijos reikalavimus atitinkančios apsaugos. Beje, kas dvejus metus (iš viso 20 metų) bus atliekami išsamūs su naudotojų duomenų privatumu susiję tyrimai.

Socialinio tinklo kūrėjas Markas Zukerbergas publikavo įrašą, kuriame prisipažino, kad kuriant naudotojų duomenų privatumo sistemą buvo padaryta klaidų. Jo teigimu, susitarimas su Komisija – tai ir šiaip kompanijos vykdomų darbų įforminimas dokumentais. M. Zukerbergas teigia, jog socialinis tinklas aktyviai reagavo į kai kuriuos Komisijos išsakytus nuogąstavimus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google“ pajamos iš reklamos didesnės nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos

Paieškos milžinės „Google“ pajamos iš reklamos pirmąjį pusmetį siekė 20,8 mlrd. JAV dolerių – daugiau nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos per tokį pat laikotarpį. skaityti »

„Facebook“ apie įvykį praneš garsiniais signalais

Socialiniame tinkle „Facebook“ pradėta testuoti nauja funkcija – garsinis signalas po sienos įrašo ir paspaudimo „Patinka“. skaityti »

„Wikipedia“ bus papildyta vaizdo įrašais

Internetinės enciklopedijos „Wikipedia“ kūrėjai į tinklalapį įdėjo vaizdo leistuvą „Kaltura“. Jis įrašytas HTML5 kalba ir leidžia atkurti vaizdo įrašus be šalutinių technologijų, tokių kaip „Adobe Flash“. skaityti »

Lietuviai internetu dažniausiai perka drabužius

Bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei 35 proc. Lietuvos interneto pirkėjų įsigyja mados prekių: drabužių, avalynės ir aksesuarų. Antra pagal populiarumą prekių grupė – buities technika (12,9 proc.) gyventojų, dar dešimtadalis (10,7 proc.) pirko kompiuterių ir jų dalių. skaityti »

„Google“ darbuotojams neįdomus socialinis tinklas „Google+“

Socialinio tinklo „Google+“ vartotojų aktyvumas toliau mažėja. Vis daugiau pačios kompanijos „Google“ darbuotojų jame nebendrauja ir nepalieka jokių įrašų. skaityti »

Karščiausia Lietuvos „Facebook“ naujiena – statistikos įrankis

Socialių tinklų profesionalai iš „Socialaus marketingo” pristato naują ir itin patogų įrankį Lietuvos „Facebook“ puslapių administratoriams – tai „Socialaus marketingo statistika”. Speciali programa leis analizuoti savo „Facebook“ puslapius, priimti teisingus sprendimus bei efektyviau vykdyti veiklą šiame socialiniame tinkle. skaityti »

Pergalinga Baracko Obamos žinutė pasiekė naują „Twitter“ rekordą

Baracko Obamos įrašas apie pergalę JAV prezidento rinkimuose tapo labiausiai cituojamas paslaugos istorijoje. skaityti »

„Twitter“ tinkle bus įdiegtas nuotraukų redaktorius

„Twitter“ atsiras nuotraukų redaktorius, mikrotinklaraštininkams suteiksiantis galimybę nesinaudoti kitų resursų paslaugomis. skaityti »

Testuojamas naujasis „Facebook“ dizainas

Socialinio tinklo „Facebook“ administracija neseniai paskelbė apie naujo dizaino testavimą. skaityti »

„Gmail“ – populiariausias el. paštas pasaulyje

„Google“ valdoma el. pašto paslauga „Gmail“ pripažinta populiariausia pasaulyje. skaityti »