„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

Publikuota: 2012 m. kovo 20 d. antradienis

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. Nuo šiol kiekviename į brukalus nukeliavusiame laiške bus paaiškinimas, kodėl sistema įvertino laišką kaip nepageidaujamą. Tai, „Google“ manymu, padės naudotojams daugiau sužinoti apie žalingus pranešimus, kuriuos „Gmail“ blokuoja.

Laiškai į „Šlamštą“ dažniausiai patenka dėl kelių priežasčių: kuomet įtariama, jog laiško siuntėjas yra nusikaltėlis, gavęs naudotojo duomenis, arba adresas, iš kurio siunčiama žinutė, sukurtas dirbtinai, siekiant nusikalstamų tikslų. Be to, sistema į „Šlamštą“ siunčia visus įtartinus pranešimus: siunčiamus iš anksčiau brukalų siuntinėtojams priklausiusių adresų arba tokius, kuriuos į brukalus „nurašė“ kiti naudotojai.

„Gmail“ paslauga veikia nuo 2004 metų balandžio. 2012 metų sausį paaiškėjo, jog paslaugos naudotojų skaičius perkopė 350 mln. ribą. Beje, „Google“, valdanti šią pašto paslaugą, skiria nemažai dėmesio naudotojų apsaugai. Pavyzdžiui, sausį bendrovė suvienijo pajėgas su „Microsoft“, „Facebook“, „Yahoo!“ ir kt. kompanijomis kovai su brukalais bei duomenų vagystėmis. Buvo sukurtas el. pašto įskiepis, leidžiantis padidinti naudotojų saugumą bei išaiškinti ir blokuoti nusikaltėlių siuntinėjamus laiškus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Seimo Pirmininkė L. Graužinienė: viešąsias paslaugas reikia sparčiau perkelti į internetą

Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkė Loreta Graužinienė su Europos Komisijos vicepirmininku Andrusu Ansipu aptarė Europos Sąjungos bendrosios skaitmeninės rinkos iniciatyvą, kuri leistų paspartinti skaitmeninių technologijų pritaikymą įvairiose srityse. skaityti »

Europiečiai pirkdami internetu išleidžia vis daugiau pinigų

Logistikos bendrovės „PostNord“ ataskaitoje „Elektroninė komercija Europoje“ skelbiama, kad europiečiai vis dažniau reguliariai apsiperka per internetą ir išleidžia daug daugiau nei anksčiau. skaityti »

Baltarusijoje – domeno .bel startas

Baltarusijoje pradėta prekyba domenu .bel (.бел). skaityti »

Pirkėjai bus „gaudomi“ per „YouTube“

„Google“ pristatė galimybę per „YouTube“ rodomą reklamą tiesiogiai įsigyti reklamuojamą prekę. skaityti »

Olandijoje pradėjo veikti svetainė pabėgėliams, ieškantiems būsto

Trys jauni Olandijos gyventojai sukūrė interneto svetainę, skirtą pabėgėliams. Jos tikslas – padėti nemokamo būsto ieškantiems asmenims. skaityti »

Elektroniniai sutikimai donoro kortelei gauti pildomi jau pusantrų metų

Nacionalinis transplantacijos biuras prie Sveikatos apsaugos ministerijos informuoja, kad per pusantrų metų, kai Lietuvoje buvo įteisinta galimybė elektroniniu būdu pareikšti valią po savo mirties paaukoti organus ir (ar) audinius donorystei, ja pasinaudojo jau 2 615 žmonių. skaityti »

„Twitter“ kviečia remti politines kampanijas

Socialinio tinklo „Twitter“ komanda sukūrė rinkimų kampanijų JAV teritorijoje paramos funkciją. skaityti »

Šalies įmonės kviečiamos aktyviai naudotis E. pristatymo sistema

Susisiekimo ministerija informuoja, kad pagal š. m. rugpjūčio 26 d. priimtą Vyriausybės nutarimą dėl naudojimosi E. pristatymo sistema šalies įmonėms sukurtos e. dėžutės, kurias reikia aktyvuoti. skaityti »

Sistema „Nonstop.lt“ leis greičiau išsikviesti pagalbą

Į gimtuosius miestus su socialiniuose tinkluose rastais vežėjais ir keleiviais važiuodavusios Vilniaus universiteto studentės sugalvojo būdą, kaip keliones padaryti saugesnes. skaityti »

„Samsung“ pademonstravo, kaip daiktų interneto vizija tampa realybe

„Samsung Electronics“ didžiausioje Europos buitinės elektronikos parodoje IFA 2015 įrodė, jog daiktų interneto (Internet of Things) vizija žingsnis po žingsnio virsta realybe. skaityti »