„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

Publikuota: 2012 m. kovo 20 d. antradienis

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. Nuo šiol kiekviename į brukalus nukeliavusiame laiške bus paaiškinimas, kodėl sistema įvertino laišką kaip nepageidaujamą. Tai, „Google“ manymu, padės naudotojams daugiau sužinoti apie žalingus pranešimus, kuriuos „Gmail“ blokuoja.

Laiškai į „Šlamštą“ dažniausiai patenka dėl kelių priežasčių: kuomet įtariama, jog laiško siuntėjas yra nusikaltėlis, gavęs naudotojo duomenis, arba adresas, iš kurio siunčiama žinutė, sukurtas dirbtinai, siekiant nusikalstamų tikslų. Be to, sistema į „Šlamštą“ siunčia visus įtartinus pranešimus: siunčiamus iš anksčiau brukalų siuntinėtojams priklausiusių adresų arba tokius, kuriuos į brukalus „nurašė“ kiti naudotojai.

„Gmail“ paslauga veikia nuo 2004 metų balandžio. 2012 metų sausį paaiškėjo, jog paslaugos naudotojų skaičius perkopė 350 mln. ribą. Beje, „Google“, valdanti šią pašto paslaugą, skiria nemažai dėmesio naudotojų apsaugai. Pavyzdžiui, sausį bendrovė suvienijo pajėgas su „Microsoft“, „Facebook“, „Yahoo!“ ir kt. kompanijomis kovai su brukalais bei duomenų vagystėmis. Buvo sukurtas el. pašto įskiepis, leidžiantis padidinti naudotojų saugumą bei išaiškinti ir blokuoti nusikaltėlių siuntinėjamus laiškus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google+“ atsirado naujų funkcijų nuotraukoms ir vaizdo medžiagai apdoroti

Socialinio tinklo „Google+“ kūrėjai neseniai pridėjo iškart kelias naujas funkcijas, gerinančias ir lengvinančias darbą su nuotraukomis bei vaizdo medžiaga. skaityti »

Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose. skaityti »

500 km lietuviško kino – internetiniame portale

Neseniai vykusiame „IBM Forume 2013“ buvo pristatytas Lietuvos dokumentinio kino internete projektas www.e-kinas.lt. Nuo šiol kiekvienas, besidomintis kino istorija, turi galimybę peržiūrėti kino žurnalus, kronikas, vaidybinius, animacinius ir kitus filmus neišeidamas iš namų. skaityti »

„Google“ pradėjo reklamoje naudoti vartotojų vardus ir nuotraukas

Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos. skaityti »

IBM „debesys“ padeda valdyti miestus

IBM pristatė naujas priemones, leidžiančias analizuoti miesto infrastruktūros generuojamus duomenis ir geriau tenkinti gyventojų poreikius. skaityti »

Bendroje 1,28 mlrd. „Facebook" naudotojų nuotraukoje galite rasti ir save

Tiesiogiai veikianti programėlė „The Faces of Facebook" („Veidaknygės veidai") skenuoja kiekvieno „veidaknygės" naudotojo viešą profilį, o tokių – maždaug septintadalis planetos gyventojų. skaityti »

Geležinkelių transporto triukšmo ir saugos kontrolė – internete

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis baigia įgyvendinti projektą „Geležinkelių transporto rizikos valdymo ir priežiūros viešųjų elektroninių paslaugų sukūrimas“, kurio metu sukurtos e. paslaugos padarys geležinkelių transportą saugesnį. skaityti »

Internetu galima stebėti autobusų ir troleibusų važiavimo greitį

Vilniuje autobusų vidutinis važiavimo greitis siekia 21,19 km/val., o troleibusų – 17,6 km/val. Stebėti transporto priemonių greitį nuo šiol kiekvienas norintis gali ir internetu. skaityti »

„Google“ padės pamatyti dalelių greitintuvą

Šią savaitę kompanijos „Google“ išplatintame pranešime skelbiama, jog netrukus naudojantis „Google Street View“ bus galima apsilankyti CERN. skaityti »

Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra. skaityti »