„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

Publikuota: 2012 m. kovo 20 d. antradienis

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. Nuo šiol kiekviename į brukalus nukeliavusiame laiške bus paaiškinimas, kodėl sistema įvertino laišką kaip nepageidaujamą. Tai, „Google“ manymu, padės naudotojams daugiau sužinoti apie žalingus pranešimus, kuriuos „Gmail“ blokuoja.

Laiškai į „Šlamštą“ dažniausiai patenka dėl kelių priežasčių: kuomet įtariama, jog laiško siuntėjas yra nusikaltėlis, gavęs naudotojo duomenis, arba adresas, iš kurio siunčiama žinutė, sukurtas dirbtinai, siekiant nusikalstamų tikslų. Be to, sistema į „Šlamštą“ siunčia visus įtartinus pranešimus: siunčiamus iš anksčiau brukalų siuntinėtojams priklausiusių adresų arba tokius, kuriuos į brukalus „nurašė“ kiti naudotojai.

„Gmail“ paslauga veikia nuo 2004 metų balandžio. 2012 metų sausį paaiškėjo, jog paslaugos naudotojų skaičius perkopė 350 mln. ribą. Beje, „Google“, valdanti šią pašto paslaugą, skiria nemažai dėmesio naudotojų apsaugai. Pavyzdžiui, sausį bendrovė suvienijo pajėgas su „Microsoft“, „Facebook“, „Yahoo!“ ir kt. kompanijomis kovai su brukalais bei duomenų vagystėmis. Buvo sukurtas el. pašto įskiepis, leidžiantis padidinti naudotojų saugumą bei išaiškinti ir blokuoti nusikaltėlių siuntinėjamus laiškus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Naudotojams pasiūlytas paprastas būdas pasitraukti iš socialinių tinklų

Internete pasirodė nauja paslauga „Justdelete.me“, siūlanti interneto naudotojams pašalinti savo prisijungimą prie vienos ar kitos svetainės arba visiems laikams atsikratyti socialinio tinklo puslapio. skaityti »

„Facebook“ nebepardavinės fizinių dovanų

Socialinis tinklas „Facebook“ nebepardavinės fizinių dovanų, o koncentruosis į skaitmenines prekes ir dovanų korteles. skaityti »

Elektroninio mokslo vartai verslininkams atvers mokslo pasaulį, o mokslininkams – verslo

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) kuria naują interneto portalą ir informacinę sistemą, suteiksiančius galimybę efektyviau bendradarbiauti mokslininkams ir verslininkams, pasinaudojant e. paslaugomis. skaityti »

„Apple“ pristatė visiškai atnaujintą švietimo svetainę

Besiruošdama artėjantiems naujiems mokslo metams, „Apple“ atvėrė visiškai atnaujintą švietimo svetainę, kurioje nuo šiol vartotojams bus patogiau rasti informaciją, kaip išmanieji telefonai „iPhone“, planšetiniai kompiuteriai „iPad“ ir kompiuteriai „Mac“ mokymąsi daro išskirtinį. skaityti »

„Ikea“ siūlo apsipirkti 3D parduotuvėje

Praeitą savaitę startavo naujos koncepcijos prekybos centro „Ikea“ elektroninė parduotuvė – programėlė. skaityti »

Virtualiame Baltijos kelyje – jau beveik 5000 narių

Projektas, kurio metu Baltijos šalių gyventojai virtualioje erdvėje kviečiami dar kartą susikibti rankomis, sulaukė netikėto palaikymo – per tris dienas prie iniciatyvos prisijungė beveik 5000 narių. skaityti »

„Google Helpouts“ – profesionalių vaizdo konsultacijų paslauga

Paieškos sistemos milžinės „Google“ specialistai pradėjo testuoti naują bendrovės paslaugą „Helpouts“, kuri sukurta remiantis „Google“ vaizdo pokalbių programa. skaityti »

„LindkedIn“ įsileis mokinius

Socialinis tinklas, skirtas dalykiniam bendravimui, „LinkedIn“ suteiks galimybę užsiregistruoti moksleiviams. skaityti »

„Google“ vertėjas integruotas į socialinį tinklą „Google+“

Kompanijos „Google“ specialistai vertėją „Google Translate“ įdiegė į socialinį tinklą „Google+“. Dabar jo naudotojai turės galimybę suprasti, apie ką rašoma socialinio tinklo puslapiuose užsienio kalbomis. skaityti »

Reguliariai internetu naudojosi 65 proc. Lietuvos gyventojų

2013 m. pirmąjį ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 66, o interneto prieigą – 65 proc. namų ūkių, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis informacinių technologijų naudojimo namų ūkiuose tyrimo duomenimis. skaityti »