„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

Publikuota: 2012 m. kovo 20 d. antradienis

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. Nuo šiol kiekviename į brukalus nukeliavusiame laiške bus paaiškinimas, kodėl sistema įvertino laišką kaip nepageidaujamą. Tai, „Google“ manymu, padės naudotojams daugiau sužinoti apie žalingus pranešimus, kuriuos „Gmail“ blokuoja.

Laiškai į „Šlamštą“ dažniausiai patenka dėl kelių priežasčių: kuomet įtariama, jog laiško siuntėjas yra nusikaltėlis, gavęs naudotojo duomenis, arba adresas, iš kurio siunčiama žinutė, sukurtas dirbtinai, siekiant nusikalstamų tikslų. Be to, sistema į „Šlamštą“ siunčia visus įtartinus pranešimus: siunčiamus iš anksčiau brukalų siuntinėtojams priklausiusių adresų arba tokius, kuriuos į brukalus „nurašė“ kiti naudotojai.

„Gmail“ paslauga veikia nuo 2004 metų balandžio. 2012 metų sausį paaiškėjo, jog paslaugos naudotojų skaičius perkopė 350 mln. ribą. Beje, „Google“, valdanti šią pašto paslaugą, skiria nemažai dėmesio naudotojų apsaugai. Pavyzdžiui, sausį bendrovė suvienijo pajėgas su „Microsoft“, „Facebook“, „Yahoo!“ ir kt. kompanijomis kovai su brukalais bei duomenų vagystėmis. Buvo sukurtas el. pašto įskiepis, leidžiantis padidinti naudotojų saugumą bei išaiškinti ir blokuoti nusikaltėlių siuntinėjamus laiškus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Facebook“ socialinė paieška gins nepilnamečius

Neseniai įgyvendinta metų pradžioje asmeniškai Marko Zuckerbergo pristatyta socialinės paieškos „Graph Search“ technologija. skaityti »

„YouTube“ švenčia 8 metų gimtadienį

Vasario 14-ąją „YouTube“ švenčia savo gimimo dieną. Lygiai prieš aštuonerius metus ši vaizdo priegloba buvo sukurta trijų jaunuolių – Jawedo Karimo, Steve‘o Cheno ir Chado Hurley. skaityti »

„eDbirža“ portale – 40 tūkst. lankytojų kasdien

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (LDB) įgyvendintas projektas „eDbirža“ palengvino darbo ir darbuotojų paiešką. skaityti »

„Flickr“ per klaidą privačias nuotraukas padarė viešas

„Flickr“ administracija apie gedimą, dėl kurio kai kurių naudotojų nuotraukos, turėjusios privačių statusą, tapo visiems prieinamos. skaityti »

„Facebook“ iškeltas ieškinys dėl mygtuko „Patinka“

Socialiniam tinklui „Facebook“ iškeltas ieškinys dėl mygtuko „Patinka“ („Like“) ir kitų tinklalapio funkcijų. skaityti »

„Facebook“ naudotojai galės perteikti sudėtingesnes emocijas

Socialinis tinklas „Facebook“ ruošiasi iš esmės peržiūrėti savo šypsenėles, kuriomis tinklo naudotojai perteikia įvairias emocijas. skaityti »

Gyventojai vis dažniau informacijos apie viešąsias paslaugas ieško internete

Informacijos apie viešąsias paslaugas per pastaruosius 12 mėnesių internete ieškojo 39 proc. Lietuvos gyventojų – 7 proc. daugiau nei 2011 metų pabaigoje. Populiariausios elektroninės paslaugos – pajamų deklaravimas ir su sveikatos apsauga susijusios paslaugos. skaityti »

Internetinė intelekto lavinimo sistema jau prieinama ir Lietuvoje

Latvijos bendrovė „M.A.R.I.D.I.“ pranešė sukūrusi intelektualių gebėjimų treniravimo internetu sistemą „BrainPlus“. Kuriant projektą dalyvavo žinomi ekspertai, psichologijos mokslų daktarai. skaityti »

Lietuvoje varžytinės keliasi į internetą

Antstolių skelbiamų turto varžytinių dalyviai nuo šiol visus veiksmus gali atlikti internetu. Tokią galimybę suteikia Registrų centro įgyvendintas varžytinių ir aukcionų elektroninių paslaugų projektas. skaityti »

„Facebook“ atnaujino veidų atpažinimo funkciją

Socialinio tinklo „Facebook“ administracija vėl grąžino kurį laiką buvusią atjungtą automatinę vartotojų veidų iš fotografijų atpažinimo funkciją. skaityti »