„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

Publikuota: 2012 m. kovo 20 d. antradienis

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. Nuo šiol kiekviename į brukalus nukeliavusiame laiške bus paaiškinimas, kodėl sistema įvertino laišką kaip nepageidaujamą. Tai, „Google“ manymu, padės naudotojams daugiau sužinoti apie žalingus pranešimus, kuriuos „Gmail“ blokuoja.

Laiškai į „Šlamštą“ dažniausiai patenka dėl kelių priežasčių: kuomet įtariama, jog laiško siuntėjas yra nusikaltėlis, gavęs naudotojo duomenis, arba adresas, iš kurio siunčiama žinutė, sukurtas dirbtinai, siekiant nusikalstamų tikslų. Be to, sistema į „Šlamštą“ siunčia visus įtartinus pranešimus: siunčiamus iš anksčiau brukalų siuntinėtojams priklausiusių adresų arba tokius, kuriuos į brukalus „nurašė“ kiti naudotojai.

„Gmail“ paslauga veikia nuo 2004 metų balandžio. 2012 metų sausį paaiškėjo, jog paslaugos naudotojų skaičius perkopė 350 mln. ribą. Beje, „Google“, valdanti šią pašto paslaugą, skiria nemažai dėmesio naudotojų apsaugai. Pavyzdžiui, sausį bendrovė suvienijo pajėgas su „Microsoft“, „Facebook“, „Yahoo!“ ir kt. kompanijomis kovai su brukalais bei duomenų vagystėmis. Buvo sukurtas el. pašto įskiepis, leidžiantis padidinti naudotojų saugumą bei išaiškinti ir blokuoti nusikaltėlių siuntinėjamus laiškus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »