„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

Publikuota: 2012 m. kovo 20 d. antradienis

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. Nuo šiol kiekviename į brukalus nukeliavusiame laiške bus paaiškinimas, kodėl sistema įvertino laišką kaip nepageidaujamą. Tai, „Google“ manymu, padės naudotojams daugiau sužinoti apie žalingus pranešimus, kuriuos „Gmail“ blokuoja.

Laiškai į „Šlamštą“ dažniausiai patenka dėl kelių priežasčių: kuomet įtariama, jog laiško siuntėjas yra nusikaltėlis, gavęs naudotojo duomenis, arba adresas, iš kurio siunčiama žinutė, sukurtas dirbtinai, siekiant nusikalstamų tikslų. Be to, sistema į „Šlamštą“ siunčia visus įtartinus pranešimus: siunčiamus iš anksčiau brukalų siuntinėtojams priklausiusių adresų arba tokius, kuriuos į brukalus „nurašė“ kiti naudotojai.

„Gmail“ paslauga veikia nuo 2004 metų balandžio. 2012 metų sausį paaiškėjo, jog paslaugos naudotojų skaičius perkopė 350 mln. ribą. Beje, „Google“, valdanti šią pašto paslaugą, skiria nemažai dėmesio naudotojų apsaugai. Pavyzdžiui, sausį bendrovė suvienijo pajėgas su „Microsoft“, „Facebook“, „Yahoo!“ ir kt. kompanijomis kovai su brukalais bei duomenų vagystėmis. Buvo sukurtas el. pašto įskiepis, leidžiantis padidinti naudotojų saugumą bei išaiškinti ir blokuoti nusikaltėlių siuntinėjamus laiškus.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »