Analitinės kompanijos „Nielsen“ duomenimis, 2011 metais Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) gyventojai dažniausiai lankėsi paieškos tinklalapyje „Google“, socialiniame tinkle „Facebook“ bei portale „Yahoo“.
Analitinės kompanijos „Nielsen“ duomenimis, 2011 metais Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) gyventojai dažniausiai lankėsi paieškos tinklalapyje „Google“, socialiniame tinkle „Facebook“ bei portale „Yahoo“.
Į „Google“ kas mėnesį užsuka vidutiniškai 153,5 tūkst. unikalių lankytojų, „Facebook“ – 137,6 tūkst., o „Yahoo“ – 130 tūkst.
Į lyderių dešimtuką taip pat patenka MSN, „YouTube“, kompanijų „Microsoft“ ir „Apple“ korporatyviniai tinklalapiai, AOL, „Wikipedija“ bei „Ask.com“.
„Nielsen“ reitingai grindžiami 2011 metų sausio–spalio mėnesių lankomumo tyrimais. Specialistai nagrinėjo tinklalapių lankomumą iš namų bei darbo kompiuterių, tačiau neatsižvelgė į mobiliųjų telefonų naudotojų lankomus tinklalapius.