„Google“ padeda ieškoti Japonijoje per žemės drebėjimą dingusių žmonių

Publikuota: 2011 m. kovo 14 d. pirmadienis

Kompanija „Google“ pasiūlė specialų modulį, per kurį bus galima gauti informacijos apie žmones, galėjusius nukentėti per Japonijoje savaitgalį įvykusį galingą žemės drebėjimą ir jo sukeltą cunamį. Šį modulį galima rasti puslapyje Person Finder: 2011 Japan Earthquake.

Modulis suteikia galimybę atlikti užklausą apie konkretų žmogų pagal jo asmeninius duomenis ir fotografiją bei publikuoti turimą informaciją apie nukentėjusiuosius. Paslauga prieinama anglų ir japonų kalbomis.

Naująjį modulį galima įsidiegti į nuosavą portalą ar interneto dienoraštį arba pridėti prie savo vartotojo duomenų „Google“. Beje, panašių modulių „Google“  siūlė ir įvykus žemės drebėjimas Čilėje bei Haityje.

Galingas 8,9 balų žemės drebėjimas Japoniją sukrėtė 2011 metų kovo 11 dienos rytą. Japonijos valdžios institucijos šią nelaimę pavadino viena didžiausių šalies istorijoje. Japonijos vyriausiosios policijos valdybos duomenimis, oficialiai patvirtinta 1 647 žmonių žūtis, 1 720 laikomi dingusiais be žinios.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google“ pajamos iš reklamos didesnės nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos

Paieškos milžinės „Google“ pajamos iš reklamos pirmąjį pusmetį siekė 20,8 mlrd. JAV dolerių – daugiau nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos per tokį pat laikotarpį. skaityti »

„Facebook“ apie įvykį praneš garsiniais signalais

Socialiniame tinkle „Facebook“ pradėta testuoti nauja funkcija – garsinis signalas po sienos įrašo ir paspaudimo „Patinka“. skaityti »

„Wikipedia“ bus papildyta vaizdo įrašais

Internetinės enciklopedijos „Wikipedia“ kūrėjai į tinklalapį įdėjo vaizdo leistuvą „Kaltura“. Jis įrašytas HTML5 kalba ir leidžia atkurti vaizdo įrašus be šalutinių technologijų, tokių kaip „Adobe Flash“. skaityti »

Lietuviai internetu dažniausiai perka drabužius

Bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei 35 proc. Lietuvos interneto pirkėjų įsigyja mados prekių: drabužių, avalynės ir aksesuarų. Antra pagal populiarumą prekių grupė – buities technika (12,9 proc.) gyventojų, dar dešimtadalis (10,7 proc.) pirko kompiuterių ir jų dalių. skaityti »

„Google“ darbuotojams neįdomus socialinis tinklas „Google+“

Socialinio tinklo „Google+“ vartotojų aktyvumas toliau mažėja. Vis daugiau pačios kompanijos „Google“ darbuotojų jame nebendrauja ir nepalieka jokių įrašų. skaityti »

Karščiausia Lietuvos „Facebook“ naujiena – statistikos įrankis

Socialių tinklų profesionalai iš „Socialaus marketingo” pristato naują ir itin patogų įrankį Lietuvos „Facebook“ puslapių administratoriams – tai „Socialaus marketingo statistika”. Speciali programa leis analizuoti savo „Facebook“ puslapius, priimti teisingus sprendimus bei efektyviau vykdyti veiklą šiame socialiniame tinkle. skaityti »

Pergalinga Baracko Obamos žinutė pasiekė naują „Twitter“ rekordą

Baracko Obamos įrašas apie pergalę JAV prezidento rinkimuose tapo labiausiai cituojamas paslaugos istorijoje. skaityti »

„Twitter“ tinkle bus įdiegtas nuotraukų redaktorius

„Twitter“ atsiras nuotraukų redaktorius, mikrotinklaraštininkams suteiksiantis galimybę nesinaudoti kitų resursų paslaugomis. skaityti »

Testuojamas naujasis „Facebook“ dizainas

Socialinio tinklo „Facebook“ administracija neseniai paskelbė apie naujo dizaino testavimą. skaityti »

„Gmail“ – populiariausias el. paštas pasaulyje

„Google“ valdoma el. pašto paslauga „Gmail“ pripažinta populiariausia pasaulyje. skaityti »