„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Apie savo veiklą Prezidentė informuos ir „Twitter'yje“

Lietuvos Respublikos Prezidentė pradeda naudotis socialiniu portalu „Twitter“. skaityti »

„YouTube“ transliuos NBDL lygos varžybas, kuriose žaidžia Donatas Motiejūnas

NBDL lygos varžybos bus transliuojamos didžiausiame pasaulyje vaizdo įrašų dalijimosi portale „YouTube“. Krepšinio mėgėjai galės išvysti net iki 350 varžybų. skaityti »

Dėl HTTPS protokolo „Facebook“ veiks lėčiau

„Facebook“ kas mėnesį naudojasi apie milijardas internautų. Turint tiek vartotojų ir jų asmeninės informacijos, kyla grėsmė saugumui. Dėl to „Facebook“ netrukus visiškai pereis prie HTTPS protokolo. skaityti »

„Twitter“ leis dalytis pranešimais elektroniniu paštu

Artimiausiu metu „Twitter“ vartotojai galės elektroniniu paštu dalytis žinutėmis netgi su tais draugais, kurie nėra užsiregistravę „Twitter“. skaityti »

Ar „Wikipedia“ ir toliau gyvuos tik iš aukų?

Nors „Wikipedia“ laisvoji enciklopedija, kuri priklauso pelno nesiekiančiai organizacijai „Wikimedia Foundation“, tiksliai neatskleidžia, kiek lėšų jai reikia per vienus metus, tačiau prieš porą metų organizacija sakė, jog jai reikia 16 milijonų JAV dolerių metams, kad galėtų save išlaikyti. skaityti »

Su darbo inspektoriais pasikonsultuoti galima ir „Facebooke“

Darbuotojai ir darbdaviai, norintys pasikonsultuoti su darbo inspektoriais dėl savo pareigų, teisių ar darbo sąlygų, tai gali padaryti jau ir socialiniame tinkle „Facebook“, Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) profilyje. skaityti »

„Gmail“ padės rasti laiškus pagal dydį

Elektroninio pašto paslauga „Gmail“ jau siūlo laiškų paieškos pagal dydį galimybę. skaityti »

„Facebook“ koreguos JAV darbo rinką

Socialinis tinklas „Facebook“ išleido darbo paieškos programą „Social Jobs“. skaityti »

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalą reprezentuos gyventojo kurtas logotipas

Koks prekinis ženklas pristatys nuo 2013 metų startuosiantį teismų elektroninių paslaugų protalą, patikėta spręsti patiems gyventojams. skaityti »

Interneto memai papildė „Facebook“ šypsenėles

Socialinio tinklo „Facebook“ vartotojai jau turi galimybę savo pranešimuose, be tradicinių šypsenėlių, naudoti populiarius internetinius memus. skaityti »