„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pranešimai apie uraganą užtvindė „Facebook“

Pastaruoju metu tarp „Facebook“ vartotojų amerikiečių populiariausias tapo įrašas „we are ok“ („mums viskas gerai“). skaityti »

Pakilo „Facebook“ akcijų vertė

Spalio 24 dieną užfiksuotas didžiausias „Facebook“ akcijų vertės padidėjimas per vieną dieną. skaityti »

Lietuvos elektroninių knygynų rinką papildė Pegasas.lt

Knygynų tinklas „Pegasas“ stiprina savo pozicijas elektroninėje erdvėje – nuo spalio pradžios knygynų asortimentas pasiekiamas ir internetu. skaityti »

Padidėjo „Yahoo“ pajamos

JAV interneto milžinės „Yahoo“ pajamos pirmus tris mėnesius, kai bendrovei vadovavo nauja generalinė direktorė Marissa Mayer, padidėjo 2 proc. skaityti »

Kelis kartus spustelėję sužinokite, kokie produktai visame pasaulyje pašalinti iš prekybos!

Briuselyje pristatytas naujas tarptautinis interneto portalas, kuriame viso pasaulio valdžios institucijos galės keistis informacija apie nesaugius produktus, pašalintus iš prekybos. skaityti »

Šviesolaidžio plėtros reitingo lyderė – Lietuva

Amsterdame vykstančiame Plačiajuosčio ryšio pasauliniame forume (angl. Broadband World Forum) pristatyta 2012 m. pirmojo pusmečio šviesolaidinio ryšio į namus (angl. fibre to the home – FTTH) rinkos apžvalga. skaityti »

Nebeliks popierinio „Newsweek“

Kaip informuoja BBC, Jungtinių Amerikos Valstijų informacinis analitinis žurnalas „Newsweek“, pradėtas leisti prieš 80 metų, gyvuos tik elektroniniu pavidalu. skaityti »

Naujoje interneto svetainėje bus galima pranešti apie korupcijos atvejus

Pradėjo veikti „Transparency International“ Lietuvos skyriaus (TILS) sukurta svetainė skaidrumolinija.lt. Čia Lietuvos gyventojai kviečiami pranešti apie galimus korupcijos ir biurokratizmo atvejus: kyšininkavimą, piktnaudžiavimą tarnyba, sprendimų priėmimo vilkinimą ar vengimą priimti sprendimą iš esmės. skaityti »

„Facebook“ atidarė pirmąjį plėtros centrą už JAV ribų

Socialinis tinklas „Facebook“ spalio 16 dieną Londone atidarė savo pirmąjį plėtros centrą už JAV ribų. skaityti »

„Facebook“ komentaruose atsirado šypsenėlės

Socialinio tinklo „Facebook“ komentaruose atsirado galimybė rašyti šypsenėles – mažyčius atvaizdus, atspindinčius kokią nors emociją. skaityti »