„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Facebook“ visus perves į formatą „Kronika“

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ gali rudenį visus asmeninius vartotojų profilius pervesti į formatą „Kronika“. skaityti »

Ketvirtadienį sutriko „Twitter“ ir „Google Talk“ darbas

Ketvirtadienio vakarą sutriko socialinio tinklo „Twitter“ ir pokalbių svetainės „Google Talk“ darbas. skaityti »

„Google“ logotipu pagerbė pilotės Amelios Earhart gimimo dieną

Interneto bendrovė „Google“ šventiniu logotipu paminėjo 115-ąjį vienos iš pirmųjų moterų piločių Amelios Earhart gimimo dieną. skaityti »

„Anonymous“ nusprendė palaikyti gamtos saugotojus

Prieš keletą savaičių tarptautinė organizacija „Greenpeace“ paskelbė apie asmenų, palaikančių Arkties gamtos apsaugą ir pasisakančių prieš naftos gavybos įmonių steigimą minėtame regione, parašų rinkimą. skaityti »

„YouTube“ leis maskuoti žmonių veidus

„YouTube“ pristatė žmogaus veido maskavimo vaizdo įrašuose instrumentą. skaityti »

„Skype“ ištaisė žinučių adresavimo klaidą

„Skype“ išleido atnaujinimą, kuris šalina tekstinių pranešimų adresavimo klaidą. skaityti »

„Skype“ supainiojo žinučių adresatus

„Skype“ vartotojai techninės pagalbos forumuose pasiskundė, kad internetinės telefonijos paslaugų teikėja supainiojo asmeninių žinučių adresatus. skaityti »

Unikali apklausa Europoje: vaikai retai sulaukia pagalbos internete

Esamos skundų pateikimo priemonės neveikia – tik vienas iš dešimties (13 proc.) Europos vaikų, kurie buvo sutrikdyti ar nuliūdinti internete, apie tai pranešė naudodamiesi internete esančiais mechanizmais. Lietuvoje šiuos įrankius naudoja tik 9 proc. vaikų. skaityti »

56 bibliotekų svetainės pritaikytos neįgaliesiems

Bibliotekos, vienos pirmųjų šalies viešųjų įstaigų, užsimojusių mažinti neįgaliųjų skaitmeninę atskirtį, intensyviai modernizuoja savo interneto svetaines. Specialiesiems lankytojų poreikiams pritaikytos 56 bibliotekų svetainės. Jose gali naršyti tiek regos negalią turintys gyventojai, tiek besinaudojantys mobiliaisiais įrenginiais. skaityti »

Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. skaityti »