„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

44 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. III ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 44 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

„Gemalto“ ir „Sequans“ kartu kuria daiktų interneto technologijas

Nauja technologija padeda taupyti elektros energiją ir pratęsti į daiktų internetą sujungtų įrenginių gyvavimo ciklą. skaityti »

Lietuvos e. valdžios paslaugų rodikliai viršija ES vidurkį

Europos Komisijos atliktame 2016 m. tyrime, Lietuva priskiriama prie pirmaujančių šalių, kuriose e. valdžios paslaugos auga sparčiausiai, o e. valdžios rodikliai lenkia Europos Sąjungos šalių vidurkį. skaityti »

„Vilniaus šilumos tinklai“ atveria interneto svetainę (8)

Startuoja AB „Vilniaus šilumos tinklai“ interneto svetainė – www.chc.lt . Sostinės gyventojai čia ras informaciją apie šilumos ūkio perėmimo iš jį nuomojančios UAB „Vilniaus energija“ procesus, kurie bus aktualūs keičiantis paslaugos teikėjui. skaityti »

Šviesolaidinis internetas Lietuvoje – jau 18 metų

Spalio mėnesį internetas mūsų šalyje švenčia net du gimtadienius: 25 metus nuo to laiko, kai Lietuvoje atsirado interneto ryšys, ir 18 metų nuo tos dienos, kai vario laidus pakeitė optiniai. skaityti »

Lietuvos interneto metraštininkas V. Palubinskas: būtų gerai išsaugoti bent esminius interneto principus

Šiemet spalio mėnesį sukako 25-eri metai nuo interneto atsiradimo Lietuvoje ir 18 metų nuo šviesolaidinio tinklo įvedimo. Ta proga kalbiname Lietuvos interneto metraštininku vadinamą Vladą Palubinską. skaityti »

„Nokia“ pasiekė naują informacijos perdavimo spartos rekordą

Neseniai susikūrusi tinklų milžinė „Nokia-Alcatel-Lucent“ sugebėjo iš 6600 km ilgio vienos gijos optinio kabelio išspausti 65 terabitų per sekundę – maždaug 8 terabaitų per sekundę – spartą. skaityti »

„Google“ algoritmų atnaujinimas: ar jūsų svetainė tam pasiruošusi?

Kompanija „Google“ išleido naujų pokyčių, kurie gali turėti įtakos jūsų svetainės reitingams „Google“ paieškos sistemoje. skaityti »

„YouTube“ turės konkurentą

Vaizdo turinio ir interneto žaidimų svetainė „Twitch“ ruošiasi rimtai konkuruoti su didžiausiu vaizdo turinio portalu „YouTube“. skaityti »

Virtualiosios realybės technologijos įsigalės el. prekyboje

„OrbisResearch“ duomenimis, nuo 2016 iki 2021 m. aktyvių virtualiosios realybės įrenginių naudotojų skaičius išaugs 147 proc. skaityti »