„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Prognozuojamas aktyvesnis „Hotmail“ ir „Skydrive“ naudojimas Lietuvoje

Vilniuje programinės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatė interneto produktų plėtojimo strategiją. skaityti »

„Vikipedijos“ įkūrėjas Jimmy Wales‘as atvyksta į „LOGIN 2012“

Gegužės 31-birželio 1 d. vyksiančios progreso konferencijos „LOGIN 2012“ organizatoriai visus interneto kultūros ir technologijų gerbėjus pradžiugins ypatingu svečiu. skaityti »

„Samsung“ atrinks tinklaraštininkus rašyti apie Londono olimpiadą

Kompanija „Samsung“ paskelbė konkursą – bus atrinkta 100 tinklaraštininkų rašyti apie 2012 m. Londono vasaros olimpiadą. skaityti »

Naujas milžiniškas „Vikipedijos“ projektas

Visam pasauliui atvira mokslinių duomenų bazė – naujojo „Vikipedijos“ kūrėjų projekto tikslas. skaityti »

Loveit.lt – naujas lietuviškas socialinis tinklas

Paskutinę kovo savaitę dienos šviesą išvydo nauja lietuviška socialinės medijos svetainė Loveit. skaityti »

Elektroninė prekyba Lietuvoje vis dar niša nuosavam verslui

Remiantis Lietuvos statistikos departamento duomenimis, elektroninė prekyba nuo 2006–ųjų iki 2011 metų padidėjo keturis kartus. skaityti »

Startavo aplinkosaugos leidimų informacinė sistema

Fiziniai ir juridiniai asmenys su aplinkosauga susijusius leidimus jau nuo š. m. kovo 30 d. gali užsisakyti naudodamiesi Aplinkosaugos leidimų informacine sistema (ALIS): http://alis.am.lt. skaityti »

Duris atveria socialinis rankdarbių portalas

Veiklą pradeda nauja rankų darbo gaminių svetainė www.crafts–world.com (UAB „Crafts“, kas išvertus iš anglų kalbos reiškia „Rankdarbiai“). skaityti »

KTU informatikos studentų sukurtas žaidimas pripažintas geriausiu

Geriausių 2011 m. lietuviškų žaidimų rinkimuose nugalėjo KTU Informatikos fakulteto studentų sukurtas strateginis žaidimas naršyklei „Nebula 44“. skaityti »

Lietuviai Europos politikos naujienas dažniau sužino tinklaraščiuose

Lietuvos gyventojai dažniau negu statistiniai europiečiai, ieškodami informacijos internete apie Europos politikos reikalus, pasitelkia socialinę žiniasklaidą, bet rečiau naudojasi oficialių institucijų svetainėmis ir informaciniais portalais. skaityti »