„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google“: vietoj žodinės paieškos atsakymai į klausimus

„Google“ paieškos sistemos kūrėjai ruošiasi pokyčiams. Juos pajusime ir mes – eiliniai interneto naudotojai. skaityti »

Visiems prieinamas interaktyvus žemėlapis internete leis matyti, kas vyksta savivaldybėse

Lietuvos savivaldybių asociacijoje teisingumo ministras Remigijus Šimašius ir Registrų centro vadovai merams pristatė regionų geoinformacinės aplinkos paslaugą (REGIA), skirtą padidinti savivaldos institucijų veiklos efektyvumą ir leisti gyventojams patogiau bendrauti su vietos valdžia. skaityti »

Atidarytas ypatingas internetinio pardavimo tinklalapis - Staigmenėlė.lt

Lietuvos interneto erdvėje 2012 m. kovo 10 d. atidarytas išskirtinio internetinio pardavimo modelio tinklalapis - Staigmenėlė.lt. skaityti »

„YouTube“: galimybė persukti vaizdo fragmentą į priekį

Vaizdo siužetų svetainė „Youtube“ prieš kelias dienas pristatė naują funkciją. skaityti »

Didžioji dalis vaikų naršo internete be tėvų priežiūros

Suaugusieji yra linkę rūpintis fiziniu savo vaikų saugumu, tačiau neretai pamiršta jų apsaugą virtualiame pasaulyje. skaityti »

Žlugo bendrovės „Coca-Cola“ akcija „Facebook“ tinkle

Vasario 27 dieną Australijoje socialiniuose tinkluose startavo kompanijos „Coca-Cola“ akcija, kviečianti skaitytojus kurti smagias istorijas. skaityti »

Verslo naujienų portalui VersloSavaite.lt – penkeri

Prieš penkerius metus savo veiklą pradėjęs kaip interneto savaitraštis, dabar VersloSavaite.lt yra verslo naujienų portalas, operatyviai pateikiantis svarbiausią, aktualiausią ir naudingiausią verslo ir ekonomikos informaciją. skaityti »

Marketingo specialistams – patogesnė ir atnaujinta reklaminių suvenyrų svetainė www.mamareklama.lt

Viena pagrindinių marketingo priemonių, reikalingų kiekvienai įmonei ir produktui – reklama. skaityti »

„Google“ vykdo naują privatumo politiką

Nepaisydama to, jog Europos Sąjunga (ES) įspėjo apie Europos įstatymų pažeidimus, kompanija „Google“ pradėjo vykdyti savo naują privatumo politiką. skaityti »

Kinai užvertė B. Obamos „Google+“ puslapį komentarais

Šimtai kinų „okupavo“ JAV prezidento Barako Obamos puslapį socialiniame tinkle „Google+“. skaityti »