„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„City Service“ interneto svetainė – viena geriausių investuotojams Baltijos šalyse

Bendrovės „City Service“ interneto svetainė pripažinta vienu geriausių investuotojams skirtu tinklalapiu Baltijos šalyse skaityti »

Prekių iš užsienio elektroninių parduotuvių atvežama 10 kartų daugiau

Iš užsienio el. parduotuvių 2011 m. į Lietuvą keliavo 10 kartų daugiau prekių nei 2010 m. skaityti »

„Google+“ pasiūlė savo naudotojams prisijungimo su slapyvardžiais funkciją

Kitą savaitę kompanija „Google“ žada socialiniame tinkle „Google+“ įdiegti naują funkciją – registraciją naudojantis slapyvardžiais (angl. nick). skaityti »

„YouTube“: kas minutę 60 val. vaizdo medžiagos

Vaizdo siužetų svetainės „YouTube“ vadovai pranešė, jog per vieną minutę į jų sistemą įkeliamų vaizdo įrašų bendra trukmė siekia apie 60 valandų. skaityti »

Vilniaus savivaldybės portale – specialus interaktyvus žemėlapis

Vilniaus miesto savivaldybė pirmoji Lietuvoje pristato interaktyvų sostinės žemėlapį, kuriame gyventojai gali rasti informaciją apie mieste išduotus leidimus, patvirtintus planus, rinkliavos zonas ir kt. skaityti »

„YouTube“ peržiūrų skaičius pasiekė 4 mlrd. per dieną

Vaizdo siužetų svetainėje „YouTube“ peržiūrų skaičius pasiekė 4 mlrd. per dieną. Per paskutinius aštuonis mėnesius šis rodiklis išaugo ketvirtadaliu. skaityti »

Indija ketina blokuoti prieigą prie „Facebook“ ir „Google“

Indijos Aukščiausiasis Teismas neatmeta galimybės blokuoti prieigą prie didžiausios pasaulyje paieškos sistemos „Google“ bei stambiausio socialinio tinklo „Facebook“. skaityti »

„FileSonic“ išjungė dalijimosi failais funkciją

Failų prieglobos paslaugas teikianti svetainė „FileSonic“ išjungė kolektyvinę dalijimosi failais funkciją. skaityti »

Pasaulyje – 2 mlrd. interneto naudotojų

Interneto naudotojų skaičius pasaulyje pasiekė 2 mlrd. ribą. skaityti »

Europiečiai internetu naudojasi pasyviai

Tuo metu, kai visas pasaulis naudojasi mobiliaisiais telefonais, kompiuteriais, planšetėmis ir kita panašia technika, absurdiškai skamba faktas, jog dalis Europos gyventojų nėra nė karto naudojęsi internetu. skaityti »