„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Rusijoje bijoma internete pirkti maistą ir gyvūnus

Apklausos rodo, jog Rusijos interneto naudotojai bijo pirkti internete maistą ir naminius gyvūnus. skaityti »

„Facebook“ renka informaciją net apie tuos, kas nėra jame užsiregistravęs

Airijos valdžia sužinojo, kad „Facebook“ kuria taip vadinamus „šešėlinius profilius“. skaityti »

„Google“ atsisakė „+“

„Google“ paieškoje išjungtas operatoriaus „+“ palaikymas, kuris suteikdavo galimybę rasti informaciją pagal tiksliai suformuluotą žodį. skaityti »

Internetinėje mados prekyboje – naujas tarptautinis žaidėjas

Šiandien Lietuvoje startuoja naujas internetinis mados klubas „Stilago.lt“, prekiausiantis žinomiausiais mados prekės ženklais. skaityti »

„WikiLeaks“ nebeskelbs slaptų dokumentų

Tinklalapis „WikiLeaks“ nutraukė slaptų dokumentų viešinimą. skaityti »

Vartotojai belaidžio interneto prieigos paslaugų kokybę galės įvertinti internete

Nuo šiol gyventojai savarankiškai galės įvertinti belaidžio interneto prieigos paslaugų, teikiamų įvairiuose Lietuvos regionuose, kokybę. skaityti »

Nutraukiamas paslaugų „Buzz“ ir „Jaiku“ teikimas

Korporacija „Google“ ketina nebeteikti kai kurių savo paslaugų, tarp jų ir „Google Buzz“, kuris pristatytas 2010 metų vasarį. skaityti »

„Google“ šifruos paieškos užklausas

Kompanija „Google“ ketina šifruoti visas paieškos užklausas. skaityti »

„Facebook“ tinkle atsirado „Billboard“ ir „American Express“ muzikinis puslapis

Muzikos temomis rašantis žurnalas „Billboard“ ir kompanija „American Express“ drauge sukūrė ir socialiniame tinkle „Facebook“ paleido savo muzikinį puslapį. skaityti »

D. Grybauskaitė populiarumu „Facebook“ lenkia daugelį Vakarų politinių lyderių

Ryšių su visuomene kompanijai socialiniame tinkle „Facebook“ atlikus politikų gerbėjų puslapių analizę, paaiškėjo, kad populiarumu Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė nusileidžia tik Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentui Barakui Obamai. skaityti »