„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„OpenOffice.org“ projektas gali būti uždarytas

Neseniai pradėjo veikti tinklalapis, kuriame renkami pinigai atvirojo kodo biuro programų projektui „OpenOffice.org“. skaityti »

Muzikantai galės užsidirbti „YouTube“

Vaizdo portalas „YouTube“ paleido paslaugą „Merch Store“, leisiantį muzikantams uždirbti iš prekybos savo muzika ir kitomis prekėmis tiesiai iš savo „YouTube“ kanalo. skaityti »

Socialiniame tinkle įžeidinėjami vaikai

Vienoje Didžiosios Britanijos pradinių mokyklų kilo didelis skandalas, kai mokytoja savo „Facebook“ paskyroje mokinius išvadino „storuliais“ ir „nesveikais“. skaityti »

„Facebook“ išgelbėjo gyvybę

Socialinis tinklas „Facebook“ vienam Velso piliečiui išgelbėjo gyvybę. 59 metų Peter Casaru nubudęs ankstų rytą pasijuto labai blogai, jis negalėjo pajudinti kojų ir apsiversti. Vyras buvo paralyžiuotas. skaityti »

„Youtube“ siūlo filmų nuomos paslaugas

Vaizdo portalas „Youtube“ Didžiosios Britanijos gyventojams pasiūlė naują paslaugą – tiesioginę filmų nuomą. skaityti »

Nusikaltėliai bando pasipelnyti iš S. Džobso (S. Jobs) mirties

Vieno iš „Apple“ kompanijos įkūrėjo Styvo Džobso (Steve Jobs) mirtimi (apie ją pranešta spalio 6-ąją) suskubo pasinaudoti sukčiai. skaityti »

„Facebook“ tinkle atsirado vertimo paslauga

Kaip praneša „lenta.ru“, „Facebook“ tinkle atsirado galimybė išversti ten atsirandančius įrašus bei komentarus. skaityti »

Programoje „Google Maps“ – vaizdai iš sraigtasparnio

Programoje „Google Maps“ atsirado funkcija „Helicopter view“, suteiksianti naudotojams galimybę „paskraidyti“ virtualiu sraigtasparniu nustatyti maršrutu. skaityti »

S. Džobso (S. Jobs) mirtis – pagrindinė „Twitter“ tema

Naujiena apie vieno iš „Apple“ įkūrėjo Styvo Džobso (Steve Jobs) mirtį iš karto tapo viena populiariausių aptariamų temų „Twitter“ tinkle. skaityti »

„Delicious“ naudotojai nusivylę portalo atnaujinimu

Balandžio pabaigoje populiarų dalijimosi internetinėmis nuorodomis portalą įsigijo „YouTube“ įkūrėjai Čadas Hurlis (Chad Hurley) ir Styvas Čenas (Steve Chen). skaityti »