„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Škotijos tinklapiai baigsis galūne „scot“

Neseniai spaudoje pasirodė pranešimai, jog Londono interneto puslapiai ateityje turės unikalią galūnę ir tai ko gero „užkrečiama“, nes Škotijos vyriausybė pareiškė norą, jog jų internetiniai tinklalapiai baigtųsi galūne „scot“. skaityti »

„Vikipedijos“ populiarumas auga

„Vikipedija“, dar kitaip vadinama laisvoji enciklopedija, yra išsikovojusi savo vietą po internetine saule. Jos populiarumas stipriai auga, o lietuviška versija pagal straipsnių gausą jau pakilo į 28 vietą tarp visų 278 registruotų laisvųjų enciklopedijų. skaityti »

„Warner Bros“ pavers „Facebook“ naudotojus filmo herojais

Spalio 11 dieną specialiame socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje bus pradėtas rodyti serialas „Aim High“. skaityti »

Kalbos, verslumas, komunikacija: Lietuvos suaugusieji internete lavinsis nemokamai

Iki 2013 metų Lietuvoje ruošiamasi sukurti ir įdiegti naują, suaugusiesiems skirtą švietimo nuotoliniu būdu programą. skaityti »

Kinijoje klesti elektroninė prekyba

Ne paslaptis, jog Kinijoje galima įsigyti daugybės gerai žinomų prekių kopijų ir šiaip keisčiausių daiktų. skaityti »

Socialiniame tinkle – apsauga nuo reklamos

Socialiniam tinklui „Facebook“ skaičiuojant milijoninius naudotojų srautus ir generuojant didžiulę apyvartą iš reklamos, alkoholio gamintojai susirūpino vaikų saugumu. skaityti »

Socialinis tinklas vyresnio amžiaus žmonėms

„Facebook Light“ – socialinis tinklas vyresnio amžiaus arba turintiems demencijų žmonėms. skaityti »

„Google+“ jau prieinamas kiekvienam

Šią savaitę kompanija „Google“ visuomenei pristatė „Google+“. skaityti »

„Facebook“ – permainų sūkuryje

Didžiausias socialinis tinklalapis „Facebook“ paskelbė, savo vartotojus skatinsiantis dalytis muzika, kino filmais su savo draugais. skaityti »

Europoje vaikai vis dar mėgsta žiūrėti televizorių

Europoje gyvenančių vaikų, žiūrinčių TV programas antžeminės skaitmeninės televizijos (DTT) tinklais, auditorija sparčiai auga. skaityti »