„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Darbdaviai blokuoja „Facebook“ ir „Twitter“ svetaines

Didžiojoje Britanijoje vykdytos apklausos metu nustatyta, jog net trečdalis darbdavių blokuoja darbuotojams prieigą prie tokių svetainių, kaip „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, ir kt. skaityti »

„Orange Fever 2011“ – nauja programėlė krepšinio aistruoliams

Šiuo metu populiariausios Europos krepšinio čempionatui sukurtos programėlės , juolab, kad čempionatas vyksta Lietuvoje. Viena jų – „Orange Fever 2011“, kuri sukurta abiems populiariausioms išmaniųjų telefonų platformoms skaityti »

„Chrome“ naršyklėje atsirado mygtukas „Like“

Mygtukai „Like“ arba „+1“, suteikiantys galimybę teigiamai įvertinti vieną ar kitą interneto puslapį arba straipsnį, tampa vis populiaresni. skaityti »

Tailando gyventojas areštuotas už karaliaus įžeidimą „Facebook‘e“

Programuotojas iš Bankoko Surapakas Phuchaisaengas areštuotas už Tailando karaliaus Pumipono Aduljadeto įžeidimą socialiniame tinkle „Facebook“. skaityti »

Aktyviausiai internetu naudojasi švedai

Naujausios apklausos rodo, jog aktyviausiai Europos Sąjungoje (ES) internetu naudojasi švedai – nė karto nesinaudojančiųjų šiuo pasauliniu tinklu skaičius Švedijoje siekia vos 7 proc. skaityti »

Meksikoje mokytojai apkaltinti „Twitter terorizmu“

Dviem Meksikos miesto Verakruso gyventojams pateikti kaltinimai terorizmu. skaityti »

Prekės internetu. Pirkti ar nepirkti?

Artėjant rudeniui, kai moksleiviai ir studentai vėl pradės mokytis ar studijuoti, viena svarbiausių temų – kur įsigyti gerą kompiuterį už prieinamą kainą. skaityti »

Švedijos laikraščių tinklalapiai apribojo straipsnių komentarus

Keletas didžiausių Švedijos laikraščių savo tinklalapiuose įvedė apribojimų komentarų rašytojams. skaityti »

Pagal išsiunčiamų brukalų kiekį Europoje pirmauja Rusija

Rusija tapo lydere Europoje pagal išsiunčiamų brukalų kiekį ir užėmė trečią vietą pasaulyje, nusileidusi Indijai bei Brazilijai. skaityti »

„Google Maps“ siūlo balso paiešką

Kompanijos „Google“ paslauga „Google Maps“ nuo šiol turi ir balso paiešką. skaityti »