„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

Publikuota: 2012 m. balandžio 25 d. trečiadienis

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms.

„Patikrintų parduotuvių“ paslaugą „Google“ anonsavo prieš metus. Kai kuriuose „Google“ reklaminiuose pranešimuose atsiras kokybę liudijantis ženkliukas „Patikrinta parduotuvė“. Kad galėtų įsidėti tokį ženkliuką savo svetainėje ir reklaminiame pranešime, kompanija privalo pateikti paraišką ir „Google“ išsiųsti tam tikrus duomenis. Juos patikrinusi „Google“ paskelbs internetinės parduotuvės reitingą, o tada jos reklaminiai skelbimai bus publikuojami jau su reitingo ženkliuku. Pirmiausia bus vertinamas pristatymo patikimumas ir darbas su klientu (angl. customer service). Apie kitus kriterijus kol kas duomenų nėra.

Vartotojas matys ženklelį „Trusted Stores“ kontekstinės reklamos skelbimuose, kurie atsiras įvedus kokią nors užklausą paieškos eilutėje.

Paslauga bus testuojama dalyvaujant maždaug 200 reklamos užsakovų, iš jų svetainė Internet „Retailer“ įvardija tik internetinę parduotuvę „Wayfair.com“.

Testuojant paslaugą kompanijų dalyvių reklaminiai pranešimai programos vartotojams bus rodomi ir su ženkliuku „Trusted Stores“, ir be jo – kol kas „Google“ ieško geriausio jo pateikimo būdo.

„Trusted Stores“ padės kompanijai skatinti sąžiningą verslą ir reklamą. Tačiau ši paslauga teikiama tik internetinių paslaugų erdvėje. Taip pat nežinoma, ar bus reitinguojamas reklaminių pranešimų turinys – juk būtent dėl jo dažniausiai reiškiamos pretenzijos.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

JAV bendrovės kaupia ir pardavinėja viešai skelbiamą informaciją iš „Facebook“ paskyrų

Kokia būtų Jūsų reakcija, jeigu sužinotume, kad kokia nors bendrovė renka, archyvuoja ir analizuoja visą jūsų „Facebook“ paskyroje viešai paskelbtą informaciją? skaityti »

Krepšinio aistruolių patogumui – speciali interneto svetainė

2011 metų Europos vyrų krepšinio čempionatui („EuroBasket 2011“) besirengiantys Lietuvos ir užsienio krepšinio gerbėjai aktualiausia informacija nuo šiol gali dalytis internetu. skaityti »

Kasmėnesinės „Google“ auditorijos skaičius perkopė milijardą

Kasmėnesinis „Google Inc. tinklalapių auditorijos skaičius perkopė vieną milijardą. skaityti »

Internetas po 10 metų…

Po 10 metų prieigą prie interneto turės didžioji dalis mūsų planetos gyventojų. skaityti »

Rebekos Blek kūrinys pašalintas iš „YouTube“

13–metės JAV atlikėjos kūrinys „Friday“ pašalintas iš „YouTube“. To priežastis – konfliktas su „Ark Music Factory“, kuri ir įrašė minėtą dainą. skaityti »

Programišiai atakavo kompaniją „Sega“

Programišiai pagrobė „Sega Pass“ paslaugos, priklausančios kompiuterinių žaidimų ir įrangos kūrėjai „Sega“, naudotojų duomenis. skaityti »

Vokietijos programišiai apkaltinti vogę Lady Gagos dainas

Du Vokietijos programišiai, internete publikavę dar neišleistas populiariosios muzikos žvaigždžių dainas, tarp jų Lady Gagos, Marajos Keri ir Džastino Timberleiko, apkaltinti nelegalia prieiga prie konfidencialios informacijos ir autorinių teisių pažeidimu. skaityti »

Islandijos Konstitucija rašoma „Facebook“ tinkle

Islandijos Konstitucijos kūrimas – patrauklus socialinis eksperimentas, kuris įmanomas tik tokioje šalyje, kur 90 proc. namų ūkių turi plačiajuosčio interneto prieigą, o du trečdaliai gyventojų naudojasi „Facebook“. skaityti »

Atnaujinta „Google“ išmoks naujų paieškos triukų

Jau dabar kiekvienas kreipiamės į paieškos sistemą „Google“ kai tik prireikia kokios nors informacijos. Tačiau po atnaujinimų ji mokės dar daugiau. skaityti »

Socialinis tinklas „Facebook“ neigia, jog jį palieka vis daugiau internautų

„Facebook“ atstovai paneigė informaciją, jog gegužės mėnesį socialinis tinklas neteko per 6 mln. JAV internautų. skaityti »