„Google“ žengia dar vieną žingsnį naudotojų link

Publikuota: 2011 m. kovo 31 d. ketvirtadienis

 

Po nesėkmingai pasirodžiusios „Google“ programėlės „Buzz“ ir bandymo prisivilioti vartotojus nuo „Facebook“ „sienų“  kompanijos atstovai sugalvojo dar vieną būdą, kaip to pasiekti.

Tai „+1“ mygtukas, kuris turėtų padėti naudotojams nepasiklysti pačioje paieškos sistemoje. Tiesa, toks „Google“ elgesys vėl primena socialinio tinklalapio ir ten egzistuojančios „Like“ funkcijos kopijavimą.

„+1“ turėtų veikti kaip gidas, puslapių nuorodas, kurias jūsų draugai ir kiti asmenys iš kontaktų sąrašo pažymėjo kaip mėgstamas ar naudingas, perkeliantis „Google“ paieškoje į viršų. Kai kuriuose puslapiuose ateityje taip pat turėtų atsirasti mygtukas „+1“ ir tuomet net be paieškos sistemos būtų galima pažymėti puslapius, kuriuose jūs lankotės, be to, juos matytų ir jūsų draugai.

Šiuo metu naujoji funkcija jau turėtų veikti angliškoje „Google“ versijoje. O reikalingos nuorodos atsirastų pašte (gmail) tarp vadinamųjų etikečių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »