Grupinio apsipirkimo portaluose labiausiai ieškoma pramogų ir kelionių

Publikuota: 2011 m. gruodžio 6 d. antradienis

Lietuvos gyventojai, besinaudojantys grupinio apsipirkimo portalais, labiausiai norėtų įsigyti pramogų ir sporto (47 proc.), kelionių, viešbučių ir transporto nuomos (42 proc.) bei sveikatos ir grožio (41 proc.) paslaugų. Tokius duomenis atskleidė bendrovės „Baltijos tyrimai“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa. Grupinių apsipirkimų portalų siūlomomis prekėmis bei paslaugomis iki šiol nesinaudojantys asmenys nurodė, kad labiausiai norėtų įsigyti namų apyvokos daiktų (24 proc.).

„Toks pasirinkimas rodo, kad lietuviai, išgyvenę sunkmetį, liko atsargesni. Nors pramogos ir kelionės išliko paklausios, tautiečiai į šias sritis investuoja mažiau bei apdairiau, nes tai – ne pirmojo būtinumo dalykai. Būtent todėl minėtų grupių prekės bei paslaugos grupinių apsipirkimų portaluose – pačios patraukliausios. Tokias tendencijas patvirtina ne tik ši apklausa, bet ir parduodami pasiūlymai, nes kelionių segmentas mūsų valdomuose portaluose tikrai nemažas“, – komentuoja Lukas Litvinas, grupinių apsipirkimų portalo Deal24.lt vadovas.

Be to, kaip parodė ši apklausa, grupinių portalų paslaugomis dažniau naudojasi šeimų, savo finansinę padėtį apibūdinančių kaip gerą, nariai (55 proc.).

„Tai reiškia, jog šie žmonės gali pasirūpinti savo kasdiene buitimi ir galvoja apie produktyvų laisvalaikį, tačiau kartu nenori už jį permokėti. Tiesa, pastaruoju metu atsirado tuo pradedančių piktnaudžiauti tiekėjų – pardavę savo paslaugas per grupinio apsipirkimo portalus vėliau jas suteikia nekokybiškai. Dėl šios priežasties ir patys pradėjome itin atsargiai rinktis partnerius“, – sako L. Litvinas.

Kitos prekių grupės, kurias norėtų įsigyti šalies gyventojai grupinių apsipirkimų portaluose, pasiskirsto pagal tam tikrų visuomenės grupių tikslinius poreikius. Švietimo paslaugų bei prekių labiausiai pageidautų moksleiviai bei studentai (29 proc.), transporto priežiūros paslaugų – vyrai (28 proc.) bei asmenys, turintys didžiausias šeimos pajamas – per 2 000 Lt per mėnesį (24 proc.). Drabužių ir aksesuarų grupinio apsipirkimo parduotuvėse internete norėtų įsigyti studentai bei moksleiviai (34 proc.), namų šeimininkės (38 proc.) ir didžiausias šeimos pajamas vienam nariui turintys asmenys (29 proc.).

Grupinio apsipirkimo portalai – pasaulyje populiarios, prieš kelerius metus Lietuvoje pradėjusios veikti internetinės pardotuvės. Jų veikimas grindžiamas tuo, jog kiekvieną dieną skelbiamos akcijos bei nuolaidos tam tikroms prekėms bei paslaugoms. Šios nuolaidos gali siekti nuo keliasdešimties iki 90 proc. Tokiu būdu pirkėjams užtikrinama galimybė įsigyti siūlomas prekes ar paslaugas pigiau nei rinkoje, o verslui – pristatyti jas ar paskatinti vartotojų aktyvumą.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

44 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. III ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 44 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

„Gemalto“ ir „Sequans“ kartu kuria daiktų interneto technologijas

Nauja technologija padeda taupyti elektros energiją ir pratęsti į daiktų internetą sujungtų įrenginių gyvavimo ciklą. skaityti »

Lietuvos e. valdžios paslaugų rodikliai viršija ES vidurkį

Europos Komisijos atliktame 2016 m. tyrime, Lietuva priskiriama prie pirmaujančių šalių, kuriose e. valdžios paslaugos auga sparčiausiai, o e. valdžios rodikliai lenkia Europos Sąjungos šalių vidurkį. skaityti »

„Vilniaus šilumos tinklai“ atveria interneto svetainę (8)

Startuoja AB „Vilniaus šilumos tinklai“ interneto svetainė – www.chc.lt . Sostinės gyventojai čia ras informaciją apie šilumos ūkio perėmimo iš jį nuomojančios UAB „Vilniaus energija“ procesus, kurie bus aktualūs keičiantis paslaugos teikėjui. skaityti »

Šviesolaidinis internetas Lietuvoje – jau 18 metų

Spalio mėnesį internetas mūsų šalyje švenčia net du gimtadienius: 25 metus nuo to laiko, kai Lietuvoje atsirado interneto ryšys, ir 18 metų nuo tos dienos, kai vario laidus pakeitė optiniai. skaityti »

Lietuvos interneto metraštininkas V. Palubinskas: būtų gerai išsaugoti bent esminius interneto principus

Šiemet spalio mėnesį sukako 25-eri metai nuo interneto atsiradimo Lietuvoje ir 18 metų nuo šviesolaidinio tinklo įvedimo. Ta proga kalbiname Lietuvos interneto metraštininku vadinamą Vladą Palubinską. skaityti »

„Nokia“ pasiekė naują informacijos perdavimo spartos rekordą

Neseniai susikūrusi tinklų milžinė „Nokia-Alcatel-Lucent“ sugebėjo iš 6600 km ilgio vienos gijos optinio kabelio išspausti 65 terabitų per sekundę – maždaug 8 terabaitų per sekundę – spartą. skaityti »

„Google“ algoritmų atnaujinimas: ar jūsų svetainė tam pasiruošusi?

Kompanija „Google“ išleido naujų pokyčių, kurie gali turėti įtakos jūsų svetainės reitingams „Google“ paieškos sistemoje. skaityti »

„YouTube“ turės konkurentą

Vaizdo turinio ir interneto žaidimų svetainė „Twitch“ ruošiasi rimtai konkuruoti su didžiausiu vaizdo turinio portalu „YouTube“. skaityti »

Virtualiosios realybės technologijos įsigalės el. prekyboje

„OrbisResearch“ duomenimis, nuo 2016 iki 2021 m. aktyvių virtualiosios realybės įrenginių naudotojų skaičius išaugs 147 proc. skaityti »