Grupinio apsipirkimo portaluose labiausiai ieškoma pramogų ir kelionių

Publikuota: 2011 m. gruodžio 6 d. antradienis

Lietuvos gyventojai, besinaudojantys grupinio apsipirkimo portalais, labiausiai norėtų įsigyti pramogų ir sporto (47 proc.), kelionių, viešbučių ir transporto nuomos (42 proc.) bei sveikatos ir grožio (41 proc.) paslaugų. Tokius duomenis atskleidė bendrovės „Baltijos tyrimai“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa. Grupinių apsipirkimų portalų siūlomomis prekėmis bei paslaugomis iki šiol nesinaudojantys asmenys nurodė, kad labiausiai norėtų įsigyti namų apyvokos daiktų (24 proc.).

„Toks pasirinkimas rodo, kad lietuviai, išgyvenę sunkmetį, liko atsargesni. Nors pramogos ir kelionės išliko paklausios, tautiečiai į šias sritis investuoja mažiau bei apdairiau, nes tai – ne pirmojo būtinumo dalykai. Būtent todėl minėtų grupių prekės bei paslaugos grupinių apsipirkimų portaluose – pačios patraukliausios. Tokias tendencijas patvirtina ne tik ši apklausa, bet ir parduodami pasiūlymai, nes kelionių segmentas mūsų valdomuose portaluose tikrai nemažas“, – komentuoja Lukas Litvinas, grupinių apsipirkimų portalo Deal24.lt vadovas.

Be to, kaip parodė ši apklausa, grupinių portalų paslaugomis dažniau naudojasi šeimų, savo finansinę padėtį apibūdinančių kaip gerą, nariai (55 proc.).

„Tai reiškia, jog šie žmonės gali pasirūpinti savo kasdiene buitimi ir galvoja apie produktyvų laisvalaikį, tačiau kartu nenori už jį permokėti. Tiesa, pastaruoju metu atsirado tuo pradedančių piktnaudžiauti tiekėjų – pardavę savo paslaugas per grupinio apsipirkimo portalus vėliau jas suteikia nekokybiškai. Dėl šios priežasties ir patys pradėjome itin atsargiai rinktis partnerius“, – sako L. Litvinas.

Kitos prekių grupės, kurias norėtų įsigyti šalies gyventojai grupinių apsipirkimų portaluose, pasiskirsto pagal tam tikrų visuomenės grupių tikslinius poreikius. Švietimo paslaugų bei prekių labiausiai pageidautų moksleiviai bei studentai (29 proc.), transporto priežiūros paslaugų – vyrai (28 proc.) bei asmenys, turintys didžiausias šeimos pajamas – per 2 000 Lt per mėnesį (24 proc.). Drabužių ir aksesuarų grupinio apsipirkimo parduotuvėse internete norėtų įsigyti studentai bei moksleiviai (34 proc.), namų šeimininkės (38 proc.) ir didžiausias šeimos pajamas vienam nariui turintys asmenys (29 proc.).

Grupinio apsipirkimo portalai – pasaulyje populiarios, prieš kelerius metus Lietuvoje pradėjusios veikti internetinės pardotuvės. Jų veikimas grindžiamas tuo, jog kiekvieną dieną skelbiamos akcijos bei nuolaidos tam tikroms prekėms bei paslaugoms. Šios nuolaidos gali siekti nuo keliasdešimties iki 90 proc. Tokiu būdu pirkėjams užtikrinama galimybė įsigyti siūlomas prekes ar paslaugas pigiau nei rinkoje, o verslui – pristatyti jas ar paskatinti vartotojų aktyvumą.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »