„Hamas“ lyderiai užsiregistravo „Facebook“ tinkle

Publikuota: 2011 m. birželio 12 d. sekmadienis

Radikalios Palestinos organizacijos „Hamas“ lyderiai užsiregistravo socialiniame tinkle „Facebook“. Šis žingsnis susijęs su organizacijos ketinimu sustiprinti savo pozicijas Jordanijos Vakaruose ir Gazoje, kur šiuo metu radikaliosios jėgos praranda savo pozicijas.

„Jerusalem Media“ birželio 8 dieną paskelbtais duomenimis, 39,2 apklaustųjų palaiko „Fatah“ organizaciją, ir tik 16,6 proc. – „Hamas“ pusėje. Puslapių atsiradimas „Facebook“ tinkle turėtų parodyti, jog pastaroji organizacija tapo kur kas atviresnė bei labiau prisitaikiusi prie šių laikų.

Naujoje „Hamas“ strategijoje numatoma nesikišti į politinį šalies valdymą, net tuo atveju, jei radikalai laimėtų rinkimuose. „Hamas“ lyderiai tikisi, jog jei radikali partija formuos vyriausybę, Palestinai gali grėsti tarptautinė izoliacija, be to, šalis gali likti ne ekonominio palaikymo.

Konkuruojančios partijos „Hamas“ ir „Fatah“ 2011 metų gegužės 3 dieną pasirašė susitarimą dėl nacionalinės vienybės. Anksčiau „Hamas“ aktyviai priešinosi Palestinos autonomijos prezidento Machmudo Abaso vykdomai politikai, kurią remia „Fatah“.

 

 

Šaltinis: haaretz.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »