Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Publikuota: 2017 m. liepos 3 d. pirmadienis

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį,  kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas  ir mobiliems  įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje.

„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių  – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti,  įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.

Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu.  Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Auga interneto sparta ir naudotojų skaičius

Per artimiausius penkerius metus analitikai prognozuoja itin spartų interneto naudotojų skaičiaus ir interneto spartos augimą. Internetu bus perduodamas didžiulis skaitmeninės informacijos kiekis. skaityti »

Pradedama diegti daugiau nei dešimtmetį rengta e. sveikatos sistema

Lietuvos gydymo įstaigose iki metų pabaigos ketinama įdiegti daugiau nei dešimtmetį rengtą e. sveikatos sistemą. Nuo šiol bus galima nuotoliniu būdu patikrinti paciento ligos istoriją, išrašyti elektroninius receptus ir gydymo įstaigoms keistis informacija. skaityti »

Valstybės e. paslaugų šuolis į naują kokybinį lygmenį

Galimybė vienoje vietoje patogiai ir greitai rasti bei pradėti naudotis viešojo sektoriaus teikiamomis e. paslaugomis, daryti tai išmaniaisiais mobiliais įrenginiais bet kur ir bet kada – visas šias galimybes pasiūlys atnaujinamas centralizuotas Lietuvos administracinių ir viešųjų e. paslaugų portalas www.epaslaugos.lt. skaityti »

Filosofijos studentų sukurta platforma kviečia dialogui

Šio mėnesio pradžioje internetinės žiniasklaidos lauką papildė dar vienas „žaidėjas“ – platforma „Doxa“. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ technologijos pasiekia 10 gigabitų interneto prieigą

„Cisco Systems Inc.“ pristatė pirmąją konvergentinę kabelinės prieigos platformą „cBR-8“, kuri leidžia pasiekti 10 gigabitų interneto spartą. skaityti »

Artėja e. sprendimų konkurso „Naujasis knygnešys 2015” paraiškų registravimo terminas

Elektroninio turinio sprendimų kūrėjai vis dar gali registruoti savo produktus geriausio lietuviško e. turinio konkursui „Naujasis knygnešys 2015“, tačiau šis terminas jau eina į pabaigą. skaityti »

Per pusmetį Aplinkos ministerijos e. paslaugomis domėtasi per 1 mln. kartų

Aplinkos ministerijos elektroniniu būdu teikiamos paslaugos yra populiarios ir patrauklios naudotojams. Per antrąjį 2014 m. pusmetį skirtingomis ministerijos e. paslaugomis portale „Epaslaugos.am.lt“ domėtasi per 1 mln. kartų. skaityti »

Lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus

Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Nors prognozės apie „Facebook“ populiarumo kritimą pasaulyje sklando jau kuris laikas, panašu, kad jaunimas Lietuvoje iš tikrųjų atranda naujas virtualaus bendravimo platformas. skaityti »

„Maps.lt“ kviečia sėsti ant dviračių

Atšilus orams, „Maps.lt“ svetainės komanda kviečia atgaivinti sveiko laisvalaikio leidimo įpročius ir sėsti ant dviračių. O kad važiuoti būtų saugiau ir patogiau, dviratininkams siūloma nauja – dviračių maršrutų paieškos paslauga. skaityti »

„Cisco“ ir DHL tiki daiktų interneto efektyvumu

„Cisco“ ir DHL įgyvendina daiktų interneto projektą, kuris padės greičiau priimti sprendimus sandėliuose, realiuoju laiku analizuojant duomenis, gaunamus iš įvairių vietovių per „Wi-Fi“ įrenginius. skaityti »