Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Publikuota: 2017 m. liepos 3 d. pirmadienis

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį,  kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas  ir mobiliems  įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje.

„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių  – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti,  įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.

Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu.  Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt – per pastaruosius 12 mėn. juose teigia apsilankę 13 proc. gyventojų (palyginimui, 2013 m. – 7 proc.). skaityti »

Kompiuteriais ir internetu naudojosi visos daugiau kaip 10 darbuotojų turinčios įmonės

Kompiuteriais ir internetu šių metų pradžioje naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų. skaityti »

Atliktas 2014 m. valstybės ir savivaldybių įstaigų interneto svetainių atitikimo bendriesiems reikalavimams tyrimas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas atliko valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių atitikimo nuostatoms tyrimą. skaityti »

40 proc. Lietuvos gyventojų lankosi viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2014 m. II pusmetį 40 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi viešojo sektoriaus institucijų svetainėse. skaityti »

Į pagalbą planuojantiems atostogauti – „Microsoft“ programėlė „Climatology“

Kompanijos „Microsoft“ padalinys „Microsoft Research“ sukūrė naują mobiliąją programėlę pavadinimu „Klimatologija“ (angl. Climatology). skaityti »

Skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato naują mobiliąją programėlę

Europos pigių skydžių bendrovė „Ryanair“ pristatė naują mobiliąją programą. skaityti »

„m.Ticket“ jau naudojasi daugiau nei 7000 viešojo transporto keleivių

Vilniuje, pirmajame regione, autobuso ir troleibuso keleiviai gali atsiskaityti už kelionę išmaniuoju telefonu. skaityti »

Apdovanoti aktyviausi portalo „e.teismas.lt“ išorės vartotojai

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalas e.teismas.lt liepos 1-ąją minėjo pirmuosius veiklos metus. skaityti »

Lietuvos teismams kuriama pažangesnė informacinė sistema

Artimiausiu metu Lietuvos teismų informacinę sistemą numatoma papildyti naujomis duomenų mainų sąsajomis su kitų institucijų sistemomis ir registrais. skaityti »

e. VMI – į pagalbą taupantiems laiką

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, jog sparčiai populiarėja gyventojų bei įmonių patogumui sukurtos e. VMI paslaugos, o mokesčių mokėtojai, taupydami savo laiką bei resursus vis dažniau renkasi e. būdą bendrauti su mokesčių administratoriumi. skaityti »