Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Publikuota: 2017 m. liepos 3 d. pirmadienis

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį,  kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas  ir mobiliems  įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje.

„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių  – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti,  įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.

Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu.  Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Bus kuriama centralizuota elektroninių dokumentų valdymo paslauga

Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimtą sprendimą paspartinti visaverčių elektroninių dokumentų mainus visame viešajame sektoriuje, Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (VIISP) aplinkoje iki 2015 metų rugsėjo bus sukurta ir valstybės bei savivaldybių institucijoms, įstaigoms ir įmonėms neatlygintinai teikiama bendra elektroninių dokumentų valdymo paslauga. skaityti »

Buvęs „WikiLeaks“ serveris parduodamas „eBay“

Tinklalapio „WikiLeaks“ serveris, kuriame anksčiau buvo saugomi slapti JAV valdžios dokumentai, parduodamas el. parduotuvėje „eBay“. skaityti »

Smarkiai smuko „iOS“ vartotojų naršymas internete

Kompanijos „Apple“ mobiliųjų įrenginių su „iOS“ operacine sistema vartotojų naršymas internete per metus smuko 11 procentų, praneša „Fortune“, remiantis „NetApplications“ atliktu tyrimu. skaityti »

„Google Glass“ akiniams – speciali programėlių parduotuvė

Kol kas nebuvo jokios informacijos iš kompanijos „Google“ apie tai, kad ji ketina paleisti programėlių parduotuvę, skirtą inovatyviems skaitmeniniams akiniams „Glass“. skaityti »

Kompiuteriniai žaidimai gerina smegenų veiklą

Apie kompiuterinius žaidimus dažnai kalbama neigiamai. Tačiau kai kuriais atvejais žaidimai teigiamai veikia žaidėją. skaityti »

„Yahoo!“ turi naują logotipą

Po mėnesio kasdienių naujo logotipo variantų publikacijų „Yahoo!“ pristatė naują savo firminį ženklą. skaityti »

Internetu – dar daugiau LR Aplinkos ministerijos teikiamų paslaugų

Jau dabar internetu galime užsisakyti nemažai LR Aplinkos ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų teikiamų paslaugų – žvejybos, žemės gelmių išteklių naudojimo leidimus, sužinoti apie aplinkos taršą, pateikti vandens naudojimo ir nuotekų tvarkymo apskaitos, taršos šaltinių išmetamų ar išleidžiamų teršalų, poveikio aplinkai ir aplinkos radiologinio monitoringo duomenis ir pan. skaityti »

Lietuvos teismų paslaugos perkeltos į elektroninę erdvę

Nuo š. m. liepos 1 d. didelė dalis teismų paslaugų buvo perkelta į elektroninę erdvę (e.teismas.lt). Todėl administracinių ir civilinių teismų dalyviai varstyti teismo duris galės daug rečiau. skaityti »

Elektroninės sąskaitos – dar vienas žingsnis visiškai elektroninių viešųjų pirkimų link

Pirmininkavimo Europos Sąjungos (ES) Tarybai laikotarpiu Lietuva skiria ypatingą dėmesį elektroninių viešųjų pirkimų skatinimui. ES Tarybos Viešųjų pirkimų darbo grupėje, kuriai 2013 m. antrą pusmetį pirmininkauja Ūkio ministerijos atstovas, bus pradedamas svarstyti Europos Komisijos (EK) pateiktas pasiūlymas dėl Direktyvos dėl elektroninių sąskaitų faktūrų naudojimo vykdant viešuosius pirkimus. skaityti »

Lietuviai e. parduotuvėse kas mėnesį išleidžia apie pusantro šimto litų

Beveik trečdalis visų šalies gyventojų (31 proc.) nurodo apsiperkantys elektroninėje erdvėje ir skiriantys tam kas mėnesį apie pusantro šimto litų. skaityti »