Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Publikuota: 2017 m. liepos 3 d. pirmadienis

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį,  kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas  ir mobiliems  įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje.

„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių  – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti,  įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.

Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu.  Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Naudotojams pasiūlytas paprastas būdas pasitraukti iš socialinių tinklų

Internete pasirodė nauja paslauga „Justdelete.me“, siūlanti interneto naudotojams pašalinti savo prisijungimą prie vienos ar kitos svetainės arba visiems laikams atsikratyti socialinio tinklo puslapio. skaityti »

„Facebook“ nebepardavinės fizinių dovanų

Socialinis tinklas „Facebook“ nebepardavinės fizinių dovanų, o koncentruosis į skaitmenines prekes ir dovanų korteles. skaityti »

Elektroninio mokslo vartai verslininkams atvers mokslo pasaulį, o mokslininkams – verslo

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) kuria naują interneto portalą ir informacinę sistemą, suteiksiančius galimybę efektyviau bendradarbiauti mokslininkams ir verslininkams, pasinaudojant e. paslaugomis. skaityti »

„Apple“ pristatė visiškai atnaujintą švietimo svetainę

Besiruošdama artėjantiems naujiems mokslo metams, „Apple“ atvėrė visiškai atnaujintą švietimo svetainę, kurioje nuo šiol vartotojams bus patogiau rasti informaciją, kaip išmanieji telefonai „iPhone“, planšetiniai kompiuteriai „iPad“ ir kompiuteriai „Mac“ mokymąsi daro išskirtinį. skaityti »

„Ikea“ siūlo apsipirkti 3D parduotuvėje

Praeitą savaitę startavo naujos koncepcijos prekybos centro „Ikea“ elektroninė parduotuvė – programėlė. skaityti »

Virtualiame Baltijos kelyje – jau beveik 5000 narių

Projektas, kurio metu Baltijos šalių gyventojai virtualioje erdvėje kviečiami dar kartą susikibti rankomis, sulaukė netikėto palaikymo – per tris dienas prie iniciatyvos prisijungė beveik 5000 narių. skaityti »

„Google Helpouts“ – profesionalių vaizdo konsultacijų paslauga

Paieškos sistemos milžinės „Google“ specialistai pradėjo testuoti naują bendrovės paslaugą „Helpouts“, kuri sukurta remiantis „Google“ vaizdo pokalbių programa. skaityti »

„LindkedIn“ įsileis mokinius

Socialinis tinklas, skirtas dalykiniam bendravimui, „LinkedIn“ suteiks galimybę užsiregistruoti moksleiviams. skaityti »

„Google“ vertėjas integruotas į socialinį tinklą „Google+“

Kompanijos „Google“ specialistai vertėją „Google Translate“ įdiegė į socialinį tinklą „Google+“. Dabar jo naudotojai turės galimybę suprasti, apie ką rašoma socialinio tinklo puslapiuose užsienio kalbomis. skaityti »

Reguliariai internetu naudojosi 65 proc. Lietuvos gyventojų

2013 m. pirmąjį ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 66, o interneto prieigą – 65 proc. namų ūkių, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis informacinių technologijų naudojimo namų ūkiuose tyrimo duomenimis. skaityti »