Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Publikuota: 2017 m. liepos 3 d. pirmadienis

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį,  kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas  ir mobiliems  įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje.

„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių  – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti,  įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.

Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu.  Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pagyvenę žmonės vis dažniau naudojasi socialiniais tinklais

Įvairūs socialiniai projektai tampa vis populiaresni tarp vyresnių nei 65 metų amžiaus žmonių. skaityti »

Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis. skaityti »

„Twitter“ tinkle atsiranda „skundų“ mygtukas

Populiarus tinklas „Twitter“ priėmė sprendimą dėl naujos funkcijos. skaityti »

Smurtiniai vaizdo žaidimai sukelia agresiją

Naujausi tyrimai atskleidė, kad žmonės, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, sunkiai kontroliuoja emocijas, ypač pykčio protrūkius. skaityti »

Dažniausias slaptažodis – mylimo augintinio vardas

Kompanijos „Google“ tyrimas atskleidė, kad žmonės linkę savo duomenis apsaugoti naudodami mylimų augintinių vardus. skaityti »

„Vikipedija“ supaprastino redagavimo funkciją iš mobiliųjų įrenginių

Didžiausia virtuali enciklopedija „Vikipedija“ išleido naują instrumentą, palengvinantį naudotojams straipsnių redagavimo funkciją. skaityti »

„E. pristatymas“ – susirašinėjimo paštu alternatyva

Š. m. birželį Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija pristatė naują elektroninę paslaugą „E. pristatymas“ (www.epristatymas.lt), kuria naudodamiesi šalies fiziniai bei juridiniai asmenys gali keistis dokumentais ir informacija elektroninėje ardvėje, išvengdami papildomo laiko ir sąnaudų reikalaujančio susirašinėjimo tradiciniu paštu. skaityti »

Internetu naudojosi 99,7 proc. įmonių

2013 m. pradžioje kompiuteriais ir internetu naudojosi beveik visos (99,7 proc.) gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis infor­ma­cinių technologijų (IT) naudojimo įmonėse tyrimo duomenimis. skaityti »

Grafenas padės didinti interneto spartą

Bato ir Ekseterio universitetų tyrėjai neseniai pademonstravo, kaip keli vienas ant kito sudėti grafeno sluoksniai gali atlikti naujos kartos optinių perjungiklių funkciją. skaityti »

Lietuviai internete – aktyvūs skaitytojai, bet vangūs pirkėjai

Europos Komisijos (EK) duomenimis, net 92 proc. Lietuvos interneto naudotojų skaito elektroninius laikraščius bei žurnalus ir yra aktyviausi šios paslaugos naudotojai Europoje (ES vidurkis – 61 proc.). Taip pat dažniau nei vidutiniai europiečiai internetu atliekame bankines operacijas, skambiname, tačiau gerokai rečiau perkame. skaityti »