Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Publikuota: 2017 m. liepos 3 d. pirmadienis

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį,  kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.

Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas  ir mobiliems  įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje.

„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių  – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti,  įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.

Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu.  Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvos kino centras jau turi savo internetinę svetainę

Lietuvos kino centras atidarė internetinę svetainę www.lkc.lt, skirtą ir kino industrijos profesionalams, ir visiems besidomintiems kino kultūra. skaityti »

Apie bendradarbiavimą Baltijos jūros regione – naujame portale

Pradėjo veikti naujas portalas, skirtas ES Baltijos jūros regiono strategijai. skaityti »

„Microsoft“ išleido programėlę patekusiems į ekstremalią padėtį

Kompanija „Microsoft“ pristatė mobiliąją programėlę „HelpBridge“, skirtą žmonėms, atsidūrusiems ekstremalioje situacijoje. skaityti »

„Twitter“ atidarys biurą Brazilijoje

„Twitter“ atidarys savo atstovybę San Paule, agentūrai „Reuters“ papasakojo paslaugos atstovu Brazilijoje paskirtas Guilherme‘as Ribenboimas. skaityti »

Mobiliuoju internetu naudojasi ketvirtadalis Lietuvos gyventojų

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, Lietuvoje 25 proc. gyventojų jungiasi prie interneto naudodami mobiliuosius įrenginius – mobiliuosius ir išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius. skaityti »

„Facebook“ pristatė paieškos pagal turinį sistemą

Socialinis tinklas „Facebook“ gruodžio 15-osios vakarą pristatė paieškos sistemą „Graph search“. Ši funkcija leidžia vartotojams ieškoti bet kokio turinio, kuriuo dalijosi jo draugai. skaityti »

Markas Zuckerbergas asmenines „Facebook“ žinutes priima už 100 JAV dolerių

Gruodžio pabaigoje „Facebook“ pradėjo bandyti naują mokamų žinučių nepažįstamiems žmonėms funkciją – tokios žinutės į draugų sąrašą neįtrauktiems žmonėms turėtų kainuoti 1 dolerį. skaityti »

Nuo metų pradžios „Facebook“ akcijos pabrango 18 proc.

Socialinio tinklo „Facebook“ akcijos, sausio 9 dienos prekybos duomenimis, pabrango daugiau nei 5 proc. – darbo dienos pabaigoje siekė 30,59 dolerio už akciją. Nuo metų pradžios kompanijos akcijos pabrango jau 18 proc. ir tapo pelningiausios pirmoje sausio pusėje. skaityti »

„Facebook“ iš draugų juostos šalins nepopuliarius draugus

Socialinis tinklas „Facebook“ pradėjo iš draugų juostos šalinti pranešimus draugų , su kuriais vartotojas nebendrauja. Naujoji taisyklė pradėjo veikti nuo 2012 metų gruodžio. skaityti »

Langas į pasaulį atsiveria internete

Daugeliui žmonių kompiuteris su internetu seniai tapo ne vien reikiamos informacijos rinkimo ar pramogų vieta. Čia galima sutvarkyti daugybę kasdienių rūpesčių, dėl kurių anksčiau tekdavo gaišti eilėse įvairiose įstaigose. Įvairių valstybės institucijų bendrų pastangų dėka, Naujuosius pasitinkame su dar daugiau e. paslaugų, kurių pagalba reikalus galime tvarkyti neišėję iš namų. skaityti »