Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Publikuota: 2013 m. spalio 22 d. antradienis

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose.

Šis susitarimas suteiks galimybę įvertinti mažiausiai 80 proc. visos Lietuvos internetinės banerinės reklamos rinkos ir pateikti vartotojams itin detalią informaciją apie reklamos išlaidas bei apimtis virtualioje erdvėje. Tokiu būdu rinkos dalyviai galės naudotis išsamiais interneto reklamos monitoringo duomenims, kaip kad yra matuojama kituose žiniasklaidos kanaluose – televizijoje, radijuje, spaudoje, lauko, vidaus bei kino reklamoje. Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT vienintelė mūsų šalyje atlieka tokio pobūdžio išsamų reklamos apimčių ir jos kanalų tyrimą.

„Šiemet reklamos internete apimtys vidutiniškai auga apie 16 proc. Tikėtina, kad ši rinka ir toliau nelėtins savo tempo. Mūsų tikslas – kokybiškos, tikslios ir patikimos duomenų analizės, todėl labai palaikome interneto rinkos dalyvių sprendimą vieningai ir skaidriai pateikinėti reklamos deklaracijas. Tikslūs ir patikimi duomenys apie internetinę reklamos rinką padės efektyviau dirbti tiek media agentūroms, tiek reklamos užsakovams ar internetinių svetainių valdytojams. Be to, tai padės pritraukti papildomų lėšų interneto industrijai“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

„Siekdami kiek įmanoma tikslesnio interneto reklamos rinkos įvertinimo, kartu su TNS LT radome tokią duomenų pateikimo formą, kuri aiškiausiai atspindės reklamos apimtis. O kokybiški rinkos matavimai įmanomi tik surinkus duomenis iš visų rinkos dalyvių. Dėl to mums net nekilo abejonių, kad radus tikslesnę duomenų teikimo formą, vieningai teiksime informaciją“, – sako Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė Aistė Žilinskienė.

Iki šiol didieji interneto naujienų portalai savarankiškai nuspręsdavo, ar reklamos investicijų deklaracijos bus viešinamos ar liks konfidencialiomis. Pagrindinis Interneto reklamos monitoringo įrankis buvo TNS LT naudojama automatinė interneto reklamos apimčių matavimo sistema „Evaliant“, kuri įvertina reklamos apimtis bei leidžia pamatyti reklamos internete pavyzdžius.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ – viena didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių, priklausanti komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti lyderiu šioje srityje. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Šaltinis: TNS LT
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Susirasti advokatą taps paprasčiau

Nuo šiol advokato paslaugų ieškantys asmenys visų praktikuojančių advokatų sąrašą galės rasti adresu www.advokatura.lt – Lietuvos advokatūra teismo keliu nuginčijo su jos pavadinimu sutampančio domeno registraciją ir užregistravo domeną advokatura.lt savo vardu. skaityti »

Ateityje „Facebook“ tinkle bendrausime per virtualiosios relybės akinius?

„Facebook“ atidarė naują skyrių, kuris analizuos trimatės virtualiosios realybės pritaikymo socialiniams tinklams galimybes. skaityti »

Lėtas internetas kelia tokį pat stresą kaip siaubo filmas

Švedų įmonėje „Ericsson“ dirbantys mokslininkai atliko tyrimą, kuris įrodė, kad lėtas internetas sukelia žmogui tokį patį stresą, kokį jis išgyvena žiūrėdamas siaubo filmą. skaityti »

Per dvejus metus viešųjų e. paslaugų naudojimas Lietuvoje išaugo trečdaliu

Valstybės institucijų ir įstaigų elektroninėmis viešosiomis paslaugomis 2015 m. naudojosi 44 proc. visų Lietuvos gyventojų, arba 60 proc. šalies interneto naudotojų. skaityti »

Internetu naudojasi 3,2 mlrd. pasaulio gyventojų

Nors internetu besinaudojančių žmonių daugėja, apie 60 proc. pasaulio gyventojų vis dar neturi prieigos prie interneto. skaityti »

„Google“ vadovas gavo rekordinę premiją

„Google“ generalinis direktorius Sundaras Pichai‘us gavo rekordinę metinę premiją – 199 mln. JAV dolerių. skaityti »

Per „Facebook“ galima žaisti šachmatais

Šachmatai – prasminga veikla, lavinanti loginį mąstymą. Jai galima žaisti ir internete. skaityti »

Per 2015 metus RRT gavo 609 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete

Per 2015 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 609 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete. Palyginti su 2014 m. (733 pranešimai), 2015 m.pranešimų skaičius sumažėjo 17 proc. skaityti »

„Miestų forumas 2016“: Lietuvos miestai turistus medžios internete

„Miestų forumo 2016“ ekspertų diskusijos dalyvių teigimu, laimės tie, kurie paskyrė biudžetus rinkodarai, socialiniams tinklams, „Google“ reklamai ir patrauklioms interneto svetainėms kurti. skaityti »

Pristatyta informacijos paieškos sistema „EBSCO Discovery Services“

Sausio 12 d. Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos ministudijoje įvyko informacijos paieškos sistemos „EBSCO Discovery Services“ pristatymas. skaityti »