Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Publikuota: 2013 m. spalio 22 d. antradienis

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose.

Šis susitarimas suteiks galimybę įvertinti mažiausiai 80 proc. visos Lietuvos internetinės banerinės reklamos rinkos ir pateikti vartotojams itin detalią informaciją apie reklamos išlaidas bei apimtis virtualioje erdvėje. Tokiu būdu rinkos dalyviai galės naudotis išsamiais interneto reklamos monitoringo duomenims, kaip kad yra matuojama kituose žiniasklaidos kanaluose – televizijoje, radijuje, spaudoje, lauko, vidaus bei kino reklamoje. Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT vienintelė mūsų šalyje atlieka tokio pobūdžio išsamų reklamos apimčių ir jos kanalų tyrimą.

„Šiemet reklamos internete apimtys vidutiniškai auga apie 16 proc. Tikėtina, kad ši rinka ir toliau nelėtins savo tempo. Mūsų tikslas – kokybiškos, tikslios ir patikimos duomenų analizės, todėl labai palaikome interneto rinkos dalyvių sprendimą vieningai ir skaidriai pateikinėti reklamos deklaracijas. Tikslūs ir patikimi duomenys apie internetinę reklamos rinką padės efektyviau dirbti tiek media agentūroms, tiek reklamos užsakovams ar internetinių svetainių valdytojams. Be to, tai padės pritraukti papildomų lėšų interneto industrijai“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

„Siekdami kiek įmanoma tikslesnio interneto reklamos rinkos įvertinimo, kartu su TNS LT radome tokią duomenų pateikimo formą, kuri aiškiausiai atspindės reklamos apimtis. O kokybiški rinkos matavimai įmanomi tik surinkus duomenis iš visų rinkos dalyvių. Dėl to mums net nekilo abejonių, kad radus tikslesnę duomenų teikimo formą, vieningai teiksime informaciją“, – sako Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė Aistė Žilinskienė.

Iki šiol didieji interneto naujienų portalai savarankiškai nuspręsdavo, ar reklamos investicijų deklaracijos bus viešinamos ar liks konfidencialiomis. Pagrindinis Interneto reklamos monitoringo įrankis buvo TNS LT naudojama automatinė interneto reklamos apimčių matavimo sistema „Evaliant“, kuri įvertina reklamos apimtis bei leidžia pamatyti reklamos internete pavyzdžius.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ – viena didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių, priklausanti komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti lyderiu šioje srityje. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Šaltinis: TNS LT
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Kinijoje kuriamas 5G tinklas

Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministerija ėmėsi projekto, kurio tikslas – penktos kartos (5G) mobiliojo tinklo kūrimas. skaityti »

„Google“ paieška 2015: kas rūpėjo lietuviams

Kompanija „Google“ paskelbė kasmetinius 15-uosius metinius paieškų ir vaizdo klipų peržiūrų svetainėje „Youtube“ rezultatus – žvilgsnį į 2015-uosius viso pasaulio internautų akimis. Tai unikali pagrindinių metų įvykių ir karščiausių tendencijų perspektyva, į kurią įtrauktos ir Lietuvoje atliktos paieškos. skaityti »

Kviečiame naudotis lietuviška teisine duomenų baze „Infolex“

Informuojame, kad 2016 m. Nacionalinė biblioteka prenumeruoja lietuvišką teisinės informacijos duomenų bazę Infolex. skaityti »

Kokie interneto ir mobiliojo ryšio pokyčiai laukia 2016-aisiais?

Europos Komisijos sprendimu 2016 m. atpigs tarptinklinio ryšio tarifai. skaityti »

Internetinė televizija dažniausiai žiūrima per mobiliuosius įrenginius

Mokamas interneto televizijos turinys labiausiai žiūrimas per mobiliuosius įrenginius. Tokia išvada buvo pristatyta Las Vegase vykusioje parodoje CES. skaityti »

Baltarusija plėtos šalies turizmą per internetą

Baltarusijos nacionalinė turizmo agentūra 2016 m. kovo mėnesį planuoja atidaryti interneto svetainę, kurioje būtų galima užsisakyti turizmo paslaugų. skaityti »

Baltarusiai galės stebėti savo kreditų istoriją per internetą

Baltarusijos banko „Belgazprombank“ klientai pirmieji išbandys galimybę per internetą analizuoti savo kreditų istoriją. skaityti »

Gyventojai internetu galės sužinoti, koks teisėjas nagrinėja jų bylą

Interneto svetainėje www.teismai.lt pradeda veikti bylų skirstymo protokolų paieškos sistema, kurioje visuomenė nuo šiol galės sužinoti, kokiam teisėjui yra paskirta nagrinėti jų byla, susipažinti su bylų skyrimo tvarka. skaityti »

VDU Kompiuterinės lingvistikos centras visuomenei atvėrė CLARIN-LT svetainę

Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras akademinei bendruomenei ir Lietuvos visuomenei atvėrė trijų universitetų nacionalinio kalbos technologijų konsorciumo CLARIN-LT svetainę (www.clarin-lt.lt). skaityti »

Sėkmingiausiai dirbęs 2015 metų milijardierius – „Amazon.com“ įkūrėjas

2015 m. geriausiai didinti savo turtą sekėsi elektroninės komercijos srities atstovams. skaityti »