Internetu dažniau draudžiasi didesnės šeimos

Publikuota: 2012 m. sausio 3 d. antradienis

Nuo nelaimingų atsitikimų internetu dažniau draudžiasi didesnės šeimos, rodo Seesam Insurance AS Lietuvos filialo paskelbti elektroninės draudimo parduotuvės 2011–ųjų metų duomenys. Beveik 40 proc. taip apsidraudusių sudaro keturių ir daugiau asmenų šeimos. Tarp tokį pat draudimą ne internetu pirkusių didesnių šeimų yra mažiau – tik 14 proc. apsidraudusiųjų.

Pasak draudimo bendrovės Seesam asmens draudimų rizikos vertintojos Natalijos Misėkienės, aktyvesnis elektroninės parduotuvės naudojimas atspindi racionalų požiūrį į didelių šeimų ūkio tvarkymą.

„Kuo didesnė šeima, tuo svarbesnis tampa laiko planavimas kasdieniniuose darbuose. Tokių šeimų galvos vis daugiau reikalų tvarko internetu – moka mokesčius, perka namų apyvokos reikmenis, seka vaikų mokymosi rezultatus. Draudimo įsigijimas neturėtų būti išimtis. Juolab, kad draudimo įsigijimas internetu leidžia sumažinti draudimo kainą dešimtadaliu,“ – komentuoja N. Misėkienė.

Šeimos draudimas leidžia vienu polisu nuo nelaimingų atsitikimų apdrausti kelis šeimos narius – nuo tėvų iki vaikų (iki 21 metų). Seesam duomenimis, kas antras apdraustasis nuo nelaimingų atsitikimų yra vaikas. Dažniausiai šį draudimą elektroninėje parduotuvėje įsigijo du ir daugiau vaikų auginančios šeimos – jos sudaro 44 proc. visų apsidraudusiųjų. Tuo tarpu vaikų nedraudžia kiek daugiau nei dešimtadalis apsidraudusių internetu ir beveik penktadalis draudimą iš konsultanto įsigijusių šeimų.

Paskelbta statistika taip pat rodo, jog beveik 60 proc. šeimų renkasi maksimalų draudimo nuo nelaimingų atsitikimų apsaugos variantą, kuris apima traumų, neįgalumo ir mirties rizikas. Vienu polisu vidutiniškai apdraudžiami trys asmenys, o vidutinė metinė elektroninėje parduotuvėje įsigyto draudimo įmoka vienam šeimos nariui siekia 48 litus. Trečdalis pasirinkusiųjų tokį draudimą – vilniečiai. Tuo metu Kauno ir Klaipėdos gyventojai sudaro po dešimtadalį šeimą apdraudusiųjų internetu.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »