„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Naujiems „Google“ kanalams svetainėje „YouTube“ – 100 mln. dol.

Kaip praneša „Wall Street Journal“, korporacija „Google“ svetainėje „YouTube“ paleis 20 teminių originalaus turinio kanalų. skaityti »

„Gyva paieška“ iš „Google Commerce Search 3.0“

„Google Commerce Search 3.0“ įdiegė „gyvos paieškos“ technologiją pateikdama „pramoninę“ naujojo „Google“ produkto versiją. skaityti »

Viena iš skyrybų priežasčių – socialinis tinklas „Facebook“

Didžiosios Britanijos teisininkų atliktas tyrimas parodė, kad didžiausias pasaulio socialinis tinklas „Facebook“ yra vis dažniau minimas kaip viena iš skyrybų priežasčių. skaityti »

Virtualus „Europos Parkas“ – muziejus kompiuterio ekrane

Ar teko apsilankyti „Europos parke“? Labai įdomus muziejus po atviru dangumi. Jei nerandame progos apsilankyti gyvai – padarykime tai virtualiai. skaityti »

Prancūzų rokeriai koncertuos socialiniame tinkle „Twitter“

Prancūzijos radijas NRJ pranešė, jog pasitelkusi į pagalbą Twitter.com surengs pirmą tikro garso koncerto transliaciją socialiniame tinkle. skaityti »

„Google“ išsirinko miestą, kuriame statys itin spartaus interneto tinklą

Ypatingai spartaus interneto tinklą „Google“ statys Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanzaso mieste. skaityti »

„Apple“ padavė į teismą „Amazon“ dėl prekės ženklo „App Store“

JAV kompanija „Apple“ pateikė ieškinį vienai stambiausių pasaulyje mažmeninės internetinės prekybos lyderių „Amazon“ ir pareikalavo kompensacijos už prekės ženklo „App Store“ naudojimą bei nesąžiningą konkurenciją. skaityti »

Interneto cenzūra – daugiau nei 60–yje pasaulio šalių

Internetas įsigalėjo kaip žodžio, minties raiškos laisvės simbolis, tačiau tai, pasak tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Reporteriai be sienų“, ginančios žodžio laisvę, galioja ne visose pasaulio šalyse. skaityti »

„Google“ žengia dar vieną žingsnį naudotojų link

Po nesėkmingai pasirodžiusios „Google“ programėlės „Buzz“ ir bandymo prisivilioti vartotojus nuo „Facebook“ „sienų“ kompanijos atstovai sugalvojo dar vieną būdą, kaip to pasiekti. skaityti »

„Google“ padeda ieškoti Japonijoje per žemės drebėjimą dingusių žmonių

Kompanija „Google“ pasiūlė specialų modulį, per kurį bus galima gauti informacijos apie žmones, galėjusius nukentėti per Japonijoje savaitgalį įvykusį galingą žemės drebėjimą ir jo sukeltą cunamį. skaityti »