„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Auga interneto sparta ir naudotojų skaičius

Per artimiausius penkerius metus analitikai prognozuoja itin spartų interneto naudotojų skaičiaus ir interneto spartos augimą. Internetu bus perduodamas didžiulis skaitmeninės informacijos kiekis. skaityti »

Pradedama diegti daugiau nei dešimtmetį rengta e. sveikatos sistema

Lietuvos gydymo įstaigose iki metų pabaigos ketinama įdiegti daugiau nei dešimtmetį rengtą e. sveikatos sistemą. Nuo šiol bus galima nuotoliniu būdu patikrinti paciento ligos istoriją, išrašyti elektroninius receptus ir gydymo įstaigoms keistis informacija. skaityti »

Valstybės e. paslaugų šuolis į naują kokybinį lygmenį

Galimybė vienoje vietoje patogiai ir greitai rasti bei pradėti naudotis viešojo sektoriaus teikiamomis e. paslaugomis, daryti tai išmaniaisiais mobiliais įrenginiais bet kur ir bet kada – visas šias galimybes pasiūlys atnaujinamas centralizuotas Lietuvos administracinių ir viešųjų e. paslaugų portalas www.epaslaugos.lt. skaityti »

Filosofijos studentų sukurta platforma kviečia dialogui

Šio mėnesio pradžioje internetinės žiniasklaidos lauką papildė dar vienas „žaidėjas“ – platforma „Doxa“. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ technologijos pasiekia 10 gigabitų interneto prieigą

„Cisco Systems Inc.“ pristatė pirmąją konvergentinę kabelinės prieigos platformą „cBR-8“, kuri leidžia pasiekti 10 gigabitų interneto spartą. skaityti »

Artėja e. sprendimų konkurso „Naujasis knygnešys 2015” paraiškų registravimo terminas

Elektroninio turinio sprendimų kūrėjai vis dar gali registruoti savo produktus geriausio lietuviško e. turinio konkursui „Naujasis knygnešys 2015“, tačiau šis terminas jau eina į pabaigą. skaityti »

Per pusmetį Aplinkos ministerijos e. paslaugomis domėtasi per 1 mln. kartų

Aplinkos ministerijos elektroniniu būdu teikiamos paslaugos yra populiarios ir patrauklios naudotojams. Per antrąjį 2014 m. pusmetį skirtingomis ministerijos e. paslaugomis portale „Epaslaugos.am.lt“ domėtasi per 1 mln. kartų. skaityti »

Lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus

Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Nors prognozės apie „Facebook“ populiarumo kritimą pasaulyje sklando jau kuris laikas, panašu, kad jaunimas Lietuvoje iš tikrųjų atranda naujas virtualaus bendravimo platformas. skaityti »

„Maps.lt“ kviečia sėsti ant dviračių

Atšilus orams, „Maps.lt“ svetainės komanda kviečia atgaivinti sveiko laisvalaikio leidimo įpročius ir sėsti ant dviračių. O kad važiuoti būtų saugiau ir patogiau, dviratininkams siūloma nauja – dviračių maršrutų paieškos paslauga. skaityti »

„Cisco“ ir DHL tiki daiktų interneto efektyvumu

„Cisco“ ir DHL įgyvendina daiktų interneto projektą, kuris padės greičiau priimti sprendimus sandėliuose, realiuoju laiku analizuojant duomenis, gaunamus iš įvairių vietovių per „Wi-Fi“ įrenginius. skaityti »